P-3 TREPITJA FORT AMB LA SEVA BIBLIORECOMANACIÓ.

Comença el curs amb un llibre amb il·lustracions meravelloses que ensensenya la importància de saber compartir.

El peix Irisat, gràcies a les seves escates de mil colors, és l’animal més bonic de l’oceà. Tot i això, es troba sol. Per què els altres peixos no volen jugar amb ell?

Si cliqueu a sobre de “conte animat” trobareu un vídeo sobre el conte i si ho feu a sobre d’activitats, podeu trobar algunes idees per treballar a partir del llibre “El peix Irisat”

Rosa caramel explica la història d’un grup d’elefants en que les femelles són roses. Un rosa preciós! I les famílies potencien que siguin així: les vesteixen de rosa perquè s’hi vagin acostumant i els hi fan menjar flors que fan que tinguin aquest color. A canvi, però, les elefantetes han d’estar tancades a un tros de prat i no poden menjar d’altres coses, tot veient com els seus germans, cosins i amics fan el que volen i mengen el que volen. La història, però canvia amb la Guillermina, una elefanteta que no es torna rosa i que, cansada, decideix trencar les normes.

Moltes són les escoles que han treballat aquest bonic conte i us deixem activitas per poder treballar aquesta preciosa història.

La bibliorecomanació dels petits de l’escola.

Si us ha agradat l’article, no deixeu de consultar el bloc de la biblioteca.  Els alumnes i les alumnes de sisè us anirem fent artícles amb les recomanacions de tots els nens i nenes  de l’escola

Edurne Moreno 6èB

Ana Nicolás 6èB