Un bon recurs: “Què llegeixes?”

Els alumnes de 4rt i Cicle Superior van descobrir el passat divendres una web relacionada amb la temàtica de la lectura.

Què llegeixes és una producció de la Institució de les Lletres Catalanes del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Dins del Pla de Foment per la Lectura del Departament de Cultura, la Institució de les Lletres Catalanesdesenvolupa el portal Què llegeixes. I ho fa amb la col·laboració del Departament d’Educació i laSubdirecció General de Biblioteques, i amb el suport de Vilaweb.

Aquest fòrum sobre llibres neix després de l’èxit del “Què llegeixes? Connecta’t als llibres!” creat l’any 2005, i després de l’interès dels participants del primer QL? a eixamplar les eines del primer portal i crear un espai de trobada i comunicació entre lectors.

Oriol Comas i Carlota Torrents van definir el projecte i el desenvolupament.

Carlota Torrents n’és la responsable i administradora de tot el fòrum. La programació, el disseny i el manteniment són a càrrec de Can Antaviana amb en Carles Briansó al capdavant. La dinamització la porten diverses persones: la Gisela Herranz i la Raquel Loscos, porten el dia a dia del fòrum; també hi participa la Teresa Sanz que va ser la primera moderadora i ara ajuda les escoles que volen fer servir elQuè llegeixes a l’aula. I la Mercè Maresma que ens ajuda amb la Biblioteca. Per aquí han passat també la Montse Calopa i l’Anna Tamayo.

Esperem que pugueu entrar i visualitzar la gran quantitat de recursos i altres activitats relaciones amb la lectura.

Quant a Pep Andreu

Mestre especialista d'Educació Física, pare de dues filles. Apassionat pel món de les TIC, i "twittero" quan el temps lliure ho permet. Amant de la lectura i l'esport en general.
Aquest article ha estat publicat en Gust per la lectura. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *