Com hi participaràs…

Aquest bloc tot just és als seus inicis. Ara bé pots participar-hi fent comentaris i aportacions als articles.

Com ho pots fer? doncs senzillament, si ets un/a alumne/a de 3r o 4t d’ESO i t’he explicat a classe l’existència d’aquest bloc, participa-hi; ben segur que tots els teus comentaris són profitosos per a tots.

Què has de tenir en compte? Els teus comentaris no poden ser ofensius ni pots menystenir a ningú. Ves en compte en l’ús correcte del llenguatge ( massa col·loquialisme no són els adients en aquest bloc) i amb l’ortografia alerta: aquí no has d’escriure com ho faries amb els teus companys de xat.

I després de tot això, què…? doncs el teu comentari serà valorat de manera que les teves intervencions aniran afegint punts:

• Més de 3 intervencions  i que almenys una ha portat a nous temes: 7 punts
  • Més de 3 intervencions : 5 punts
  • Tres intervencions : 3 punts
  • Més de 1 intervenció: 2 punts
  • Una intervenció: 1 punt
  • Intervencions que no corresponen al tema o que no siguin respectuoses envers a les persones que conformen el grup classe i professors: puntuen negativament des de -1 fins a -5.

Hola, món.

Benvinguts i bengudes al meu bloc.

Aquest és un bloc de matèries de ciències i tecnologies.

Aquí podràs trobar informacions, articles, enllaços a animacions, … que utilitzem a les classes de 3r i de 4t d’ESO així donçs, és una eina per a tots vosaltres, els alumnes  i a més a més podràs participar-hi.

Espero que entre tots: els de 3r i 4t d’ESO i jo mateixa el convertim en un bloc de les matèries de l’àmbit científic-tecnològic útil per a vosaltres, que us ajudi i que alhora us sigui grat.