SANT JORDI A PRIMER

Divendres 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi amb un munt d’activitats. A plàstica vam elaborar un drac molt original i una rosa.

També vam inventar un conte entre tota la classe fent treball cooperatiu. Primer vam inventar la història entre tots, després en petit grup van fer els dibuixos, i finalment vam escriure el text.                                                                                                              Ens ho hem passat molt bé!

Clicar imatge per veure les fotos.

CELEBREM LA MONA A PRIMER!

Divendres 26 de març vam celebrar el dia de la mona a l’escola. Va ser un dia molt especial, ja que l’any passat no vam poder compartir aquest dia amb els amics i amigues, perquè estàvem confinats.

Aquest curs ho hem gaudit molt, a primera hora ens hem posat mans a l’obra, o més ben dit mans a la xocolata, i hem elaborat una mona molt divertida decorada amb la forma de camió. Després del pati hem fet una postal amb un pollet de pasqua.

A la tarda hem jugat a classe i finalment ens hem menjat la mona. Era boníssima!!!

Clica la mona per veure les fotos.

HEM PLANTAT UN ARBRE!

El passat dimecres 10 de març, els grups de primer vam anar al Parc Central a fer una activitat de medi molt interessant. Cada grup va plantar un arbre amb ajuda dels jardiners de l’ajuntament. Aquests ens van explicar com ho havíem de fer, i també ens van recordar que cal tenir molta cura de totes les plantes, perquè són molt importants pel medi ambient. Les plantes i els arbres són necessaris per tots els éssers vius, ja que generen l’oxígen que respirem. Així doncs, és responsabilitat de tots cuidar dels nostres parcs i boscos.

Cada cop que anem a jugar al Parc Central, anirem a veure com creix el nostre arbre!

Clicar imatge per veure fotos

CELEBREM EL CARNAVAL A PRIMER!

Aquesta setmana hem realitzat moltes activitats relacionades amb el carnaval. Hem fet una carota de lleó, hem decorat cares amb plats de cartró, i divendres al matí vam fer un taller per elaborar un barret i una corbata de pallasso.

A més cada dia hem seguit les consignes del Carnestoltes: dimarts hem vingut ben mudats, dimecres hem vestit de color blanc, dijous hem vingut d’esportistes i divendres cadascú s’ha posat la seva disfressa.

Per últim, divendres al matí vam gaudir al pati amb un grup d’animació que ens va fer ballar molt !!!

Cliqueu per veure les fotos:

Arriba el Carnestoltes a segon!

Dimarts: Si elegant vols anar, de 21 botons t’has de posar!

Dimecres: Tot vestit de blanc vindràs i amb un complement al cap, i així en el carnaval t’endinsaras!

Dijous: Anireu vestits d’esportistes… i com uns grans professionals disfrutareu i gaudireu de les pistes!

Festa Nadal 2020 a 1r

Enguany ha estat un any diferent ja que ens hem hagut d’adaptar per fer les coses de manera diferent. Malgrat tot dilluns 21  vam celebrar el Nadal i ho vam gaudir molt. Vam esmorzar xocolata amb xurros, i vam entregar la carta a un dels Reis Mags que ens va visitar. Després del pati el Tió ens va cagar un regalet per cada un de nosaltres, “una pissarra màgica” que de seguida vam voler estrenar.

Bé, i després de cantar nadales ens vam acomiadar desitjant que tots poguem passar unes bones festes.                                                                                                                                                          BON NADAL!!!

Aquí teniu el Link per veure les fotos, clica dins la imatge del Tió.

Festa Nadal 2020 a 2n

Durant la setmana passada vam haver de deixar moltes coses enllestides per fer que l’últim dia d’escola, abans de les festes de Nadal, fos més especial.

Doncs vam fer la gravació de la cançó de Nadal, vam preparar una postal per les famílies desitjant unes bones festes, vam preparar la carta als reis, i vam donar-li de menjar al Tió de Nadal.

Dilluns 21 ja ho teniem tot preparat, així que al matí van venir a la classe el Rei d’Orient i els Patges a recollir les nostres cartes, però ens van adelantar un regal! Ara tenim el joc del 4 en ratlla, el qual vam poder estar jugant una estoneta.

L’escola ens va preparar un esmorzar d’allò més bo, xurros amb xocolata! Ens vam posar les botes, però no tant com se les havia posat el Tió perquè quan el vam anar a picar amb el bastó, ens va cagar unes pissarres màgiques per cada un/a de nosaltres!

Per tenir un record d’aquest dia us deixem unes fotos en aquest enllaç:

Va ser un dia molt especial, bones festes de Nadal!