13 thoughts on “llenguatge_televisiu1

  1. sergi a

    les similituds son que comença tv3 de nou i les diferencies son els canvis de programacio etc…
    les similituds del video es que anuncia tv3 pero no hi ha cap programa a part de les noticies han canviat les cançons els dibixos.
    juga amb el sentit de que com que comença el programa el veurem.
    no ho se
    perque tornen a començar un altre any tv3
    que ja ho pots veure quasi be tot en aquest canal

  2. Guillem Arnedo Parés

    1-Les similituds són qe a cada anunci hi posen una musica i series, programes, pel·licules…….

    2-Doncs els nous programes, nous actors, noves series…….

    3-Diferencies: no hi ha musica no surten els actors, les series…………

    4- Que et diu el que podras veure perè et diu que ho veuras ara y et deixa amb l’intriga perque així el miris

    5- Que la gent miri mes TV3

    6-Perque tornava a cumençar tot

    7-Que sapiguen que es aqui la cadena TV3

  3. Nerea del valle

    Similituds entre tots tres anuncis: Que en tots els anuncis surten imatges de els programes i series que surten en la cadena, i tots tenen efectes pels voltants i lletres que acompanyen les imatges.

    Quines noves aportacions apareixen cada any respecte l’anterior? Les imatges de les series, el tipos de efectes, s’afegeixen programes i series noves, canvia la cançó i el lema.

    Quines similituds trobes entre l’espot de tardor del 2000 i els espots anteriors? La originalitat de l’anunci i el Logotip de TV3.

    Que ha canviat? No surten gaires imatges de les series que es poden veure, i en el del 2000 una veu la xarran i explicant els que passarà a TV3 durant la tardor, en canvi en els altres 3 gairebé no hi ha la veu de ningu que digui res.

    Amb quin doble sentit juga “Araho verureu!”? Que els que mirin TV3 veuran les seves series i com a expressió
    de que impactaràn.

    Què volen aconseguir amb el “Més TV3 que mai”? Dons que la gent veura més el canal i les series que hi surtiràn quedarán bé amb el canal, es a dir, que lligaràn bé el tipus de series i al canal que es veuràn.

    Perquè l’espot del 2009 es titula “Comencem de nou”? Perquè s’estrenen noves series, tornan d’altres, es veuràn més programes, etc.

    Que preten la cadena am “l’aquí” a “Aquí, TV3”? Doncs que el que pudràs veure a TV3, serà original del canal, que només ho podràs a aquesta cadena.

  4. Mireia Grandia

    PROMOCIONS TARDOR 2008, 2009, 2010

    —Similituds—
    Les 3 promocions ens volen mostrar tot el que ens pot oferir TV3 d’una manera entenedora a través de les diverses cançons que donen veu a les promocions.

    —Noves aportacions—
    Els nous serials que apareixen o estan vinculats amb TV3
    2008: apareixen més series i menys informatius, meteorologia…
    2009:apareixen més pel•lícules i concursos, però menys series.
    2010: es semblant al del 2008, però amb una visió més general de tot el què ofereix.

    PROMOCIÓ TARDOR 2000

    —Similituds—
    Tots venen a dir que després de l’estiu tornen a ser amb tots nosaltres amb tot el millor que ens poden oferir.

    —Diferències—
    En la promoció del 2000, vol anunciar-se de manera més convincent sense cap vídeo del que es farà a la tardor d’aquell any, en canvi ens les altres promocions o fan de manera més interactiva per convèncer més a la gent, gràcies a la música i els vídeos que mostren.

    —————

    “Ara ho veureu” – 2000: com a doble sentit ens ensenya que totes les programacions estan dins d’una capsa i no les mostren visualment per captar l’atenció de l’espectador i vol que la gent s’intrigui pel que ens oferiran.

    “Més TV3 que mai” – 2008: vol dir que TV3 ens ofereix més sèries, programes… que mai

    “Comencem de nou” – 2009: es titula així perquè, com que a l’estiu no han fet els serials, ara tornen a començar un altre cop.

    “Aquí TV3” – 2010: pretén dir-nos que TV3 és l’emissora de televisió que tenim a Catalunya i que hauria de ser la més vista aquí. Per altre banda també ens vol dir que a TV3 hi tenim programes que la resta d’emissores no ofereixen.

  5. Marta Sala

    Les similituds són que cada any fiquen una música amb imatges de diferents series i programes i sempre diuen una frase una paraula que et venen a dir que et miris TV3.
    Cada any hi ha diferentes series i programes nousi canvien la música.

    Les similituds són que diuen frases perquè la gent és miri TV3.
    I ha canviat la manera que ho expliquen al del 2000 és com una història, i els altres són imatges que no tenen un final.

    En que et continuis mirant TV3 per veure el que fan.

    Que la gent es miri més TV3.
    Perquè hi ha moltes series i programes nous.
    Que la gentmiri TV3 perquè totes les coses divertides passen allà.

  6. Laura

    Les similtuds entre els anuncis:
    – Són de Tv3.
    – Són de la tardor.
    – Tots duren més o menys un minut i poc.
    – Van acompanyats d’una música, per cantants catalans.
    – Surten els presentadors: Espartac Peran i Xavi Coral, i altres com Tomàs Molina.
    – Programes com: els matins, polònia, el gran dictat, …
    – La música animada.
    – Esports (futbol, bàsquet, fòrmula 1).
    – El Barça.

    Apareixen aportacions com:
    – Diferents programes, diferent música, lletra (les frases), canvia el lema final.

    Amb el vídeo del 2000
    Similtuds: és de la tardor, de Tv3, anomena l’esport, el cinema.
    Diferències: no surten programes, és més curt, la música canvia, en lloc de posar exemples de pel·lícules o aixó ho diu amb veu.

    Diu “Ara ho veureu!”, en la meva opinió ho diu perquè parla molt, anunciant les coses però no ens dona cap imatge, per exemple quan diu esport i no surt res.

    Què volen aconseguir amb el “Més TV3 que mai”, del 2008?
    Promucionar o anunciar sèries de televisió, disfrutar d’aquest canal, que és complert.

    Per què l’espot del 2009 es titula “Comencem de nou”?
    Estrenen programes, renovar sèries anteriors i pensar en el xics, diversió per ells.

    Què pretén la cadena amb l’aquí a “Aquí, TV3”, del 2010?
    Busquen el millor per els telespectadors, que gaudim de Tv3.

  7. Aleix.H.

    -Identifica les similituds de tots tres anuncis.
    Per altra banda, quines noves aportacions aparèixen cada any, respecte l’anterior?
    que els tres parlen de la tardor
    En el del 2009 reeinventen tot el que poden perquè poguem gaudir de l’online
    i en el 2010 no canvien res respecte a l’any 2009
    -Quines similituds trobes en el video del 2000 i els anteriors?Què ha canviat?
    similituds:diu que venen cada cop més informats,amb més esport i amb millor cine i ha canviat que ara hi han més programes.
    -Què volen aconseguir amb el “Més TV3 que mai”, del 2008?que hi ha més varietat de programes
    -Per què l’espot del 2009 es titula “Comencem de nou”?que podem gaudir de l’online.
    -Què pretén la cadena amb l’aquí a “Aquí, TV3”, del 2010?que a tv3 sempre estaràn imformats

  8. Selva!

    Similituds entre els tres anuncis Tots estàn acompanyats per música en Català, hi surten programes de la cadena i també series.
    Noves aportacions que apareixen cada any respecte l’anterior Surten més series, canvia la música…
    Similituds entre l’espot de tardor del 2000 i els espots anterior El Logo (TV3).
    Què ha canviat En comptes de ressaltar les imatges i la música de l’anunci com als altres, la veu i l’explicació que fa, està per sobre de tot.
    “Ara ho verureu!”  No les mostren les programacions per captar l’atenció i difondre intriga.
    “Més TV3 que mai” – 2008 vol dir que TV3 ens ofereix més sèries i programes.
    “Comencem de nou” – 2009 Perquè després d’un temps sense emetre el de sempre, torna a començar.
    “Aquí TV3” – 2010: pretén dir-nos que TV3 és per Catalunya i aquí hauria de ser la més vista i també que hi ha programació única que altres canals no ens ofereixen.

  9. Manuel

    SEMBLANCES: Tots els videos tenen música.
    Surten bastants programes semblants als diferents vídeos:crackòvia,notícies…
    La duració de cada vídeo és semblant.
    La majoria de presentadors són els mateixos.
    DIFERÈNCIES:La música és diferent a cada vídeo.
    A cada vídeo hi ha diferents presentadors,tot i que,la majoria són els mateixos,series,programes…
    Són diferents anys i épocas de l’any.
    SIMILITUTS ANY 2000 AMB ELS ALTRES.
    Diu que TV3 porta nous programes,noves series i nous presentadors.
    QUÈ HA CANVIAT?
    No anuncia programes específics,promociona més TV3 com a canal.
    La veu és més important què les imatges.
    QUINS DOS SIGNIFICATS TÈ ARA VEURE-HO?
    Que si ho mirem a la televisiò veurem que fan,i l’altre,que si mirem TV3 veurem la feina que hi ha al derrera i les millores que han fet.
    PERQUÈ DIU “COMENÇEM DE NOU”AL 2009?
    Perquè consideren que a la tornada de l’estiu comencen nous programes i noves series,comencen una nova etapa.
    QUÈ PRETENEN AMB “AQUÍ TV3” AL 2010.
    Que TV3 és el canal que tenim aquí a Catalunya i que tots hem o hauriem de mirar.

  10. Joan Bertrans

    1- Tots parlen de la tardor, volen que passis la tardor amb TV3
    Al primer anunci parla de la felicitat, que tot és fantàstic.
    Al segon anunci aporta una canvi per poder disfrutar-ho més.
    Al tercer anunci aporta felicitat i joventud.
    2- Que parla de la tardor, i que hi ha moltes més coses per veure.
    Ha canviat la forma d’anunciar, ara hi han posat música perquè te’n recordis més.
    3- Que mirem TV3, però xarra molt i no ens acaba d’explicar el què veurem, ens deixa amb la mel als llavis.
    4-Que disfrutem de la Tardor i que siguem feliços.
    5- Perquè han canviat tan com han pogut la programació, intentant no aburrir al teleespectador.
    6- Que passem la tardor aquí, a TV3

  11. genis

    les similituds entre els 3 anuncis son que tots estan acompanyats per musica en catala, son de la tardor i tots duren mes o menys un minut
    el video del 2000
    es mes curt i canvia la musica
    “Ara ho veureu” vol dir que continuis mirant TV3 per veure el que fan
    “Més TV3 que mai” vol dir que hi ha més varietat de programes
    “Aqui TV3” vol dir que TV3 es per catalunya

  12. Marc Closa

    ESPOTS DEL 2008, 2009 I 2010

    Similituds: Hi ha vàries similituds com la música en català, les frases atractives, el logo de tv3, sempre hi ha alguna frase relacionada amb el nombre 3, passen imatges de les corresponents temporades, hi ha un eslògan final, apareix el logo de tv3, ensenyen les mateixes sèries, no hi ha veu en off, anuncien la temporada de tardor.

    Noves aportacions: La música cada any és diferent, hi ha frases diferents, l’eslògan és diferent.

    ESPOT DEL 2000

    Similituds: Anuncia la temporada de tardor, és de tv3, hi ha música, apareix el logo de tv3, hi ha un eslògan final.
    Diferències: No hi ha imatges de les sèries, no hi ha frases, hi ha veu en off, representa que ho porta un helicòpter.

    ESLÒGANS

    “Ara ho veureu”: Juga amb el doble sentit que no mostra cap imatge de la programació de les sèries de la cadena televisiva.

    “Més TV3 que mai”: Que aquest any s’introdueixen més programes i hi haurà més varietat d’aquests.

    “Comencem de nou”: Aquest eslògan ens vé a dir que durant l’estiu no hi ha hagut les programacions habituals i que elles tornen a començar.

    “Aquí, TV3”: A Catalunya, enlloc de que la gent miri canals castellans,encoratja a la gent que miri TV3 que hi ha tot tipus de programes i la majoria són millors que alguns d’altres cadenes.

  13. Pol Illescas Diaz

    Les similituds son que en tots intentan expressar-se amb la musica com una nova reinventacio de la cadena i totes les seves programacions.
    Les noves aportacions de cada any respecte l’anterior son les noves programacion (series, informatius, peliculas….)
    Entre l’espot del 2000 i els actuals no trobo ninguna similitud ja que per el que sembla l’any 2000 intentaven, d’alguna manera intentan, encara que sembli mentida tornar-se a presentar.
    “Ara ho veureu!”:Intentan fer que la gent veigui les grans aportacions que dura a terme TV3.
    “Més TV3 que mai”:Que tothom s’adoni de que TV3 innova.
    “Comencem de nou”: Que tornan a començar reinventan-se i millorant els errors.
    “Aquí, TV3”:Que s’ha sapiga que es una televisio catalana.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *