diari de practiques d’Andrea setman 1

dilluns :

 vaig arribar i a l’arribar roseta sen tenia que anar al metge hi havia una noia que fa practiques quan Roseta s’anava un nen l’Alex va començar a plorar, despres vaig anar al menjador i juli mos va dir a mi i a idoia que dema pintariem, li van donar el dinar als nens i vam marxar.

dimarts:

avui no se que li pasa l’Alex que nomes plora, plora i plora, el Bryan es menja el paper i les cartolines, al menjador la Carla no volia menjar i a mes plorava, la Laia nomes s’ha pres la sopa i no ha bulgut menjar mes despres me van ficar a pintar.

dimecres:

vaig arribar i vaig anar a jugar amb els nens, al menjador la laia no volia menjar i estava plorant  perque tenia molta sony quan els demes nens van acabar de dinar vaig agafar a una nena menudeta de quatre mesos perque plorava y despres vam marxar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *