TOT I LA PLUJA, QUE ESPEREM QUE ENS ABANDONI DEMÀ, ENS HO ESTEM PASSANT GENIAL!!! AVUI HEM APROFITAT PER FER LES ACTIVITATS D’INTERIOR!!!
Ja som aquí, ja hem arribat!!!
ACTIVITATS DE CLASSE
Aquí teniu un recull de fotos d’algunes activitats de classe que hem fet darrerament:
Confeccionem una maqueta del curs d’un riu!!!
Webs interessants per practicar MECANOGRAFIA!!!
REVISEM LES FRACCIONS!!!
A continuació, teniu un seguit de links per practicar fraccions!!!
Informació sobre els rius.
Aquí teniu informació que us pot ajudar a recollir idees per fer les maquetes del riu Llobregat que començarem dimecres. Estaria moooooooolt bé, que donessiu una ullada a les diferents pàgines:
PRESENTACIÓ COLÒNIES MAS BADÓ
Més enigmes!!!
Aquí teniu les respostes dels 5 últims enigmes:
1. La lletra m.
2. Els supervivents no es poden enterrar perquè estan vius.
3. El poll es passa la vida amb les potes als nostres caps.
4. Paula
5. Necessitarem 20 nous per fer les següents xifres: 9, 19, 29, 39, 49, 59, 69, 79, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 i 99.
Un cop fet el recompte, els primers llocs del rànquing queden de la següent manera:
I ara 5 enigmes més:
1. Una persona es deixa el permís de conduir a casa. Surt al carrer, no para en un pas a nivell, no fa cas d’un senyal de direcció prohibida i viatge tres travessies en direcció contrària per un carrer de direcció única. Tot això ho veu un agent de trànsit, el qui, però, no fa el més mínim intent d’impedir-li-ho. Per què?
2. Quin animal fa més voltes després d’haver mort?
3. Si el gall de la Marta pon un ou al jardí de la Carla, de qui és l’ou?
4.En una casa de dos pisos, en el primer pis hi ha tres interruptors de la llum i en el segon pis una bombeta.
Volem descobrir quin dels tres interruptors encén la bombeta però només podem pujar una vegada al segon pis per comprovar si la bombeta s’ha encès.
Com ho podem fer?
Atenció, no podem sortir de casa ni mirar la llum reflectida enlloc, l’única manera de comprovar-ho és pujant al pis de dalt.
5. Un mestre posa als seus alumnes uns exercicis de matemàtiques per deures. Quan els corregeix, se n’adona que, la Gemma, una de les alumnes que treu millors notes, ha contestat malament a tots els exercicis.
Per una altra banda, en comentar-ho amb la Gemma, aquesta li diu que les respostes són correctes.
Aquests són els exercicis i les respostes.
Tant el mestre com la Gemma tenen raó. Com pot ser això possible?