Una vuitantena d’alumnes a les activitats ordinàries

Ja s’ha arribat a la xifra de 80 alumnes inscrits a les diferents activitats ordinàries que enguany oferirà l’escola dins el Plà Català de l’Esport. Tenint en compte que tenim 114 alumnes matriculats a primària, això vol dir que el percentatge d’alumnes de l’escola que faran esport setmanalment en horari extraescolar supera el 70 %. L’activitat més exitosa ha estat el tennis, que tindrà 33 nens i nenes repartits en dos dies per edats. Cal destacar també que una trentena d’inscrits realitzaran més d’una activitat.

Fins a mitjans de la setmana vinent romandrà obert el període d’inscripció per a les activitats de “Sardanes”, “Ball, ritmes i moviment”, “Escacs” i “Korfbal”, que són les que encara tenen places vacants.

L’activitat començarà la primera setmana d’octubre. Abans, el proper dijous dia 21 a les 17:30 hores es farà una reunió informativa pels pares i/o mares dels inscrits.

Aquest article ha estat publicat en Escacs, General, Natació, Ritme, Ball i Moviment. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.