Quines assignatures impartim?

 QUÈ HI FEM?

CURSOS 

 DESCRIPCIÓ

 informàtica inicial
  3 hores setmanals: tardes
 català alfabetització
  5 hores setmanals: tardes
 català bàsic
  5 hores setmanals: tardes
 català llindar
  5 hores setmanals: matins
 anglès funcional
  5hores
 anglès
  5hores
 castellà bàsic
 5 hores: tardes
 castellà 1
 5hores: matins

A més a més, des de l’AFA Bellavista s’ofereix l’oportunitat de cursar el Graduat en Educació Secundària telemàticament, és a dir, a partir de cursos per internet.

Per a més informació, truqueu al centre: 938402653

Anglès

Oferim dos tipus d’anglès: Anglès funcional i anglès inicial.

Professora: Anna-Maria Martínez Targa.

Castellà Bàsic 1

Aquest curs de tres hores setmanals està adreçat a totes aquelles persones que volen refrescar allò que han estat estudiant. Diríem que és un curs de lectura, escriptura, matemàtiques, naturals, etc. Un curs de cultura general, per mantenir-nos actius.

Està adreçat a totes aquelles persones que estan disposades a aprendre!

Professores:

Dilluns i Dimarts: M. Antònia Marnet Fiol

Dimecres: Muntsa Moral i Vinyoles

                  

Informàtica

A qui va adreçat aquest curs?

Aquest curs està adreçat a totes aquelles persones que volen saber què és un ordinador i es pregunten perquè aquesta nova tecnologia és tan important per a la societat d’avui dia. Bé sigui per treballar, per entendre els néts, per poder veure les fotos digitals, si no saps informàtica, vine a aquest curs cada dijous de 4 a 7!

Us hi esperem!

professora: Muntsa Moral i Vinyoles

Podeu veure el bloc de la classe d’informàtica

www.muntsabellavista.blogspot.com

Català!

Alfabetització (L1 CAT)

Aquest curs és de cinc hores setmanals i està adreçat a les persones adultes, en general nouvingudes,  no alfabetitzades. S’ensenya a llegir, a escriure i a produir missatges senzills en català.

Professores:

Dilluns i dimarts: Muntsa Moral i Vinyoles

Dimecres: Anna-Maria Martínez Targa

Català Bàsic (2L CAT)

Aquest curs està adreçat a les persones nouvingudes que saben escriure i volen aprendre català. També és de cinc hores.

Professora: Muntsa Moral i Vinyoles

Català llindar (3L CAT)

Aquest curs està adreçat a aquelles persones nouvingudes que ja han cursat català anteriorment i tenen unes competències mínimes. També és de cinc hores setmanals.

Professores:

Dimecres: Muntsa Moral i Vinyoles

Dijous: Anna-Maria Martínez Targa

Divendres: Muntsa Moral i Vinyoles