FEM LA MONA DE PASQUA

El passat 18 de març va ser l’últim dia que teníem escola abans de la Setmana Santa. Per celebrar-ho, ens vam dividir en grups i cada grup va elaborar una mona de Pasqua. A la tarda ens vam reunir tots al pati i ens les vam menjar totes. Estaven boníssimes!

CELEBREM EL CARNESTOLTES

El passat 5 de febrer vam celebrar el Carnestoltes. A part de les activitats que vam fer conjuntament tota l’escola, vam fer un taller de disfresses al gimnas. Allà  vam disfressar-nos i maquillar-nos lliurement per, després, fer volar la nostra imaginació.

EL NADAL A L’ESCOLA

El passat 22 de desembre varem celebrar el Nadal a l’escola. Van venir els patges reials a recollir  les cartes amb els nostres desitjos. També vam anar a veure un pessebre vivent que ens van regalar els pares. Us deixem que gaudiu d’aquestes imatges i veieu com què bé ens ho vam passar.

ANIVERSARIS

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

A l’etapa de primària, cada mes, celebrem els aniversaris de tots els alumnes que compleixen anys aquell mateix mes. Els alumnes que fan els anys ens preparen una gran festa a la que, després, asistiran tots els companys de l’etapa. Ens ho passem molt bé tots junts i aquí us deixem un petit recull de fotografies perquè ho veieu.

SETEMBRE

NOVEMBRE