Als alumnes de 2n ens han vingut a fer una xerrada sobre la Vida Saludable.
Ens ho hem passat d’allò més bé!!!!
Als alumnes de 2n ens han vingut a fer una xerrada sobre la Vida Saludable.
Ens ho hem passat d’allò més bé!!!!
Els alumnes de segon han estudiat les oliveres i els seu fruit l’oliva. Ens han explicat el procés de l’elaboració de l’oli i hem participat al concurs de la festa de l’oli, dibuixant una olivera. Finalment hem posat olives en recapte, seguint una recepta casolana de les nostres àvies.
Les nenes i els nens de segon han anat a la catedral de Tarragona a identificar animals fantàstics. Ens han explicat contes, histories, jocs de classificació, ens hem disfressat i ens han deixat tocar la campana. Un dia molt profitós.
Per complementar la sortida, a classe hem llegit unes descripcions d’éssers mitològics i a l’àrea de plàstica els hem dibuixat, tal com els veiem nosaltres. Mireu que bonics han quedat!!