Torna a llegir la informació sobre la història de la nostra llengua que hi ha al llibre de text i tenint en compte els conceptes de sociolingüística que coneixes i les característiques dels textos expositius, redacta’n un que correspongui al títol “El català, una història de llengües en contacte?”. Pots fer-ne una primera versió i penjar-la aquí o bé enviar-la a l’adreça habitual (redaccions1bbat@hotmail.com) abans del dia 16 de novembre a les 23,00. Me l’hauràs de lliurar definitivament “en paper” el dia 19 de novembre (2E) o el 20 de novembre (2D). Vinga ! Pintem paraules, també !