Registres

Escolta aquest “rap” i escriu-ne el text en català estàndard[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/s_UTtAuZNKI" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

2 thoughts on “Registres

  1. hferrer2

    Hola Glòria, m’he passejat per tot el bloc, el trobo molt operatiu, has fet molta feina.
    Però el rap “mola mogollón”, bé ja ho escric amb català estàndar , “m’ha agrada molt” .

    Bones Fires

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *