Arxiu mensual: febrer de 2018

Rasputin

És una cançó disco escrita per Frank Farian i interpretada pel grup disco Boney M.
La cançó és una balada mig biogràfica de Grigori Rasputin, un santó que va ser conseller de l’últim tsar de Rússia Nicolau II.
La música incorpora un fragment de “Uskudara Giderken”, una canço tradicional turca.

Boney M.és un grup de música Eurodance i disco que va assolir una gran fama durant la dècada dels 70. Estava format per quatre artistes de les Antilles.
<iframe width=”400″ height=”400″ src=”https://www.youtube.com/embed/16y1AkoZkmQ?rel=0″ frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen></iframe>

Fotos Carnestoltes 2018

El divendres 9 de febrer va ser un dia espatarrant, ballant i gaudint del carnestoltes per la vila de Lloret de Mar. Tota l’escola es va disfressar d’Hippies i vàrem fer rua conjunta les 3 escoles de la vora: el Pompeu Fabra, l’Àngels Alemany i el Pere Torrent.

Gràcies a tots els que heu fet possible que la rua de Carnestoltes hagi anat tant bé: pares i mares, mestres, tutors, especialistes, ajudants amb les disfresses, Associació de Comerciants de Lloret de Mar per la carrossa, ajuntament de Lloret per muntar el dispositiu… Visca el Carnestoltes!!!


Roxanne

És una cançó de la banda britànica The Police. Va ser el segon senzill oficial de la banda i possiblement un dels més coneguts i exitosos. La cançó va ser escrita pel líder del grup, Sting.

The Police és un grup musical anglès de pop-rock amb tocs de reggae. Es va formar el 1976 i es van separar el 1986.
The Police va tenir una carrera plena d’èxits. En el moment de la separació era el grup més popular i amb més vendes del món.

Fleur East – Sax. Carnestoltes 2018

Avui ha sigut un dia espatarrant, ballant i gaudint del carnestoltes per la vila de Lloret de Mar. Quan hem arribat a l’escola hem decidit ballar tots plegats la Coreografia de la cançó Fleur East – Sax.

Gràcies a tots els que heu fet possible que la rua de Carnestoltes hagi anat tan bé: pares i mares, mestres, tutors, especialistes, ajudants amb les disfresses, Associació de Comerciants de Lloret de Mar per la carrossa, ajuntament de Lloret per muntar el dispositiu… Visca el Carnestoltes!!!