Hem tingut la gran sort de rebre diferents distincions per la tasca realitzada en innovació educativa i en els nostres projectes. Són els següents:
CURS 2021 – 2022
eTwinning school label 2021-2022
CURS 2020 – 2021
ETWINNING “THE VERY HUNGRY BOOKWORM”
Segell de Qualitat eTwinning NACIONAL
Segell de Qualitat eTwinning EUROPEU
CURS 2019 – 2020
ETWINNING “DEAR EARTH – Join the great mission to love our home: the Earth”
Segell de Qualitat eTwinning NACIONAL
Segell de Qualitat eTwinning EUROPEU
eTwinning school label 2019-2020
Projecte de centre “Fairy yoga” (2013-2020)
Reconegut com a Activitat d’innovació per la Direcció General d’Innovació del Departament d’Educació
CURS 2018 – 2019
Projecte Erasmus+ KA2 “Let’s cross the boundaries of Primary education together”
Seleccionat com a “Good Practice” a la Plataforma de Resultats dels projectes Erasmus+ (E+PRP)
Guardonat amb el premi “European Language Label 2019” a la república Txeca
EtwinNing ” Let’s cross the boundaries of Primary education together “
(complement al projecte Erasmus+ KA2 “Let’s cross the boundaries of Primary education together”)
Segell de Qualitat eTwinning NACIONAL
Segell de Qualitat eTwinning EUROPEU
EtwiNning ” Living the arts, hands on “
Segell de Qualitat eTwinning NACIONAL
Segell de Qualitat eTwinning EUROPEU
CURS 2016 – 2017
EtwinNing “It fits! Multiple intelligences challenges” (complement al projecte Erasmus+ KA1 “It fits! All the intelligences at school”)
Segell de Qualitat eTwinning NACIONAL
Curs 2015 – 2016
La nostra Escola ha estat novament reconeguda, en aquesta ocasió amb un premi Nacional eTwinning pel seu Projecte “Fairy Yoga” realitzat amb l’alumnat de P3.
Aquests premis són concedits als projectes que acompleixen els requeriments de qualitat eTwinning (innovació pedagógica i creativitat, integració curricular, col·laboració entre diferents escoles, ús de les noves tecnologies…).
Volem compartir amb vosaltres aquest nou premi i donar les gràcies, molt especialment, alumnat de P3 i de P4, a famílies, a la mestra de ioga Aurora Fernàndez, mestres i tècniques que han col·laborat, a l’equip d’Educació Infantil, a l’Equip Directiu, al centre…
Us animem a “navegar” pel projecte i tornar a descobrir-lo a la nostra pàgina web “English Zone” Activitats eTwinning o el projecte complet a l’enllaç:
Felicitats a totes i tots!!!
El projecte PILE “Feeling English” ha estat guardonat amb el sisè premi del “Sello Europeo a las iniciativas innovadoras en la enseñanza y aprendizaje de las lenguas 2014” tal i com estableix la resolució del “Boletín Oficial del Estado” de 25 de Juliol de 2015“. Les dues fotografies corresponen a l’entrega del premi el 25 de Setembre de 2015 a la “Biblioteca Nacional de España” (Madrid) de la mà del “Secretario de Estado de Educación” (sr. Marcial Marín). També podeu veure la presentació preparada per aquest event i la revista digital publicada amb el resum dels sis premis guardonats.
Presentació del projecte PILE “Feeling English” realitzada amb motiu de l’entrega de premis “Sello Europeo de las Lenguas 2014”
Revista Digital en format pdf amb el resum de les sis iniciatives premiades
Curs 2014 – 2015
Segell de Qualitat eTwining Nacional pel pojecte “Fairy Yoga“.
Segell de Qualitat eTwinning Europeu pel projecte “Fairy Yoga”.
Segell de Qualitat eTwining Nacional pel pojecte “Tell me, tell me“.
Segell de Qualitat eTwinning Europeu pel projecte “Tell me, tell me“.
Curs 2013 – 2014
Segell de Qualitat eTwining Nacional pel pojecte “Knock knock, Who’s there?“.
Segell de Qualitat eTwinning Europeu pel projecte “Knock knock, Who’s there?“.
Curs 2012 – 2013
Segell de Qualitat eTwinning Nacional pel projecte “Me and my world”
Segell de Qualitat eTwinning Europeu pel projecte “Me and my world“. Seleccionat entre els deu finalistes als premis etwinning europeus de 2014.
Euronet 50/50 és un projecte de sostenibilitat que porta a terme la nostra escola conjuntament amb altres centres educatius del municipi. La Diputació de Barcelona va rebre el Premio Europeo de Energia Sostenible 2013. En conveni amb l’ajuntament el projecte té com a objectiu principal el canvi d’actituds de tota la comunitat educativa respecte a l’estalvi d’energia conjuntament amb altres escoles.