Hola!

Ja som a l’estiu i això vol dir que el curs ha arribat al seu final. Després de mesos de treball a l’escola, ara és moment de relaxar-nos, gaudir del sol i carregar les piles per al curs vinent. Però abans de desconnectar del tot, volíem fer una petita mirada enrere a tot el que hem aconseguit i compartit aquest any al nostre bloc. Recordeu que tot el contingut s’eliminarà al setembre.

Aquest curs ha estat ple d’aventures, aprenentatges i moltes novetats que hem anat explicant-vos en els nostres articles. Hem intentat que el bloc fos un lloc on no només trobar informació útil per a les classes, sinó també un espai d’entreteniment i reflexió portat a terme per les i els nostres alumnes de 4t, 5è i 6è. Bona lectura!

I bon estiu a tothom!