Sortida amb bicicletes

El dia 30 d’abril l’alumnat de 6è A hem anat amb bicicleta i l’alumnat de 6è B hi ha anat el dia 7 de maig. Hi hem anat perquè d’aquí dues setmanes marxem de colònies al Delta de l’Ebre i farem moltes excursions amb bicicleta.

Concretament, hem anat fins a Sant Just. Per arribar-hi, primer hem agafat el metro i després, el tramvia. Quan hem arribat hem fet dos grups. Un grup ha visitat el parc i l’altre ha fet el circuit amb bicicleta. Mentre visitàvem el parc,  ens han explicat que l’ajuntament ha posat més vegetació, ja que a Barcelona hi ha força contaminació, i que també han posat un hotel d’insectes i un bassal petit pels amfibis que viuen allà. Quan hem acabat de visitar el parc, hem fet un intercanvi: l’altre grup ha anat al parc i nosaltres hem fet el circuit. Primer hem fet una volta per acostumar-nos i després ens han posat uns cons que havíem d’esquivar. Tot seguit hem anat a fer el circuit de muntanya i moltes persones han caigut, però per sort no s’han fet mal. Quan l’altre grup ha arribat, hem fet l’última volta i hem marxat cap a l’escola.

← Article previ

Article següent →

1 Comentari

1. Mireia Bernadàs

Súper bona idea fer una mica de pràctica en bicicleta per preparar-se per la setmana de colònies!
    No coneixia aquest parc i tinc curiositat per visitar-lo 🙂