El divendres 22 de març tota l’escola hem anat a la platja de Castelldefels.

Nosaltres tant en l’anada com la tornada vam anar amb tren. La classe de sisè ha acompanyat la classe d’I3 durant l’anada i a la tornada, han anat amb les parelles de l’any passat d’I4, que ara ja van a 5. La classe de cinquè ha anat amb I4 tant en l’anada com en la tornada.

Quan hem arribat a la platja, l’alumnat de 5è i 6è ha deixat les parelles a un lloc de la platja i les classes de la comunitat de grans han anat més lluny. 6è és l’únic curs que pot portar pilotes, ja que és l’últim curs que van a la platja amb l’escola Barrufet.

A la platja hem esmorzat i després hem estat 2 hores jugant amb la sorra i el que volguéssim. Com tots els anys, molts cursos han fet un forat a la sorra. Els mestres només ens han deixat mullar els peus, però hi ha hagut gent que s’ha mullat una mica més que els peus.

Després de dinar, hem seguit jugant una estona. 5è ha marxat abans que 6è, perquè sinó serien massa persones al tren. Quan ha arribat 5è a l’escola, els han deixat jugar una estona al pati.

La sortida ens ha agradat molt a tots i a totes! En conclusió, ha sigut un dia molt divertit.

LEO I CLARA