El nostre marketing operatiu es centra en:
3.1.- Què és el Cooppel?
1.- Ensenyar i aprendre a jugar al Cooppel.
2.- Celebrar cerimònies d’exhibició de jugades i mostres de produccions Cooppel:
3.- En organitzar-se
A nivell de la Confederació Cooppel hi ha el BaNC central de la Confederació Cooppel amb la patent de fabricació de moneda i timbres.
3.2.- Expansió local i mundial del Cooppel:
1.- A partir de tres persones les famílies poden constituir-se arreu del món en Clubs Familiars Cooppel.
2.- En cada municipi es pot constituir un Club Cooppel Local amb una CaixApren Cooppel, amb espais OASIS de suport a iniciatives socials i aprenentatge- ensenyament del Cooppel. En cada CaixApren Local la moneda Cooppel “la lliura” que es guanya en una jugada coexitosa Cooppel pot prendre el nom propi sigui de persona, indret o fet històric. Dins dels OASIS es fan actes de demostració Cooppel i es guarden els diners “PAT” de les fabricacions dels jugadors/es Cooppel.
3.- A les aules cada grup d’alumnes pot constituir-se en Club Aula Cooppel dirigit per personal docent.
4.- En cada recurs cultural local com biblioteca, museu, espai natural, sala d’exposicions, centre d’interpreta-ció cultural, etc. és pot constituir com a Club de Recurs Cultural i atendre a clubs de famílies, de colles i d’aules en les visites i en treure’n més profit de les mateixes.
5.- Els BaNC Central Cooppel tindrà:
5.1.- Un banc de dades sobre persones cooppelistes , un banc de grups, equips i clubs registrats Cooppel.
5.2.- Un arxiu sobre fotografies, gravacions orals i vídeos al voltant de fets sobre el Cooppel (jugades, trobades, mostres, fires, maratons…).
5.3.- Un banc de PAT o productes d’aprenentatge per targetes i per taulers fabricats pels mateixos jugadors/es.
6.- El projecte educatiu pel qual es presenta el sistema comunitari BaNC Cooppel el denominem “BancApren Cooppel” i en poques paraules és una dinàmica mental de jocs de rols alternatius i seqüencials que el personal jugador pot fabricar els materials de joc (PAT) que poden ser targetes (cartes, postals, dòminos, cromos…) o taulers. Els trets destacats del Cooppel són que els mateixos jugadors escolleixen el tema i les fonts, s’agrupen de tres en tres de la forma heterogènia i a partir del treball personal d’elaboració de PAT s’inicia el treball cooperatiu de grup. Cada jugada coexitosa Cooppel és guanya un punt denominada “lliura” ja que funciona com una moneda.
Les PAT irrepetibles també poden funcionar com a diner de forma equivalent a la lliura.
3.3.- L’Honoris Causa Cooppel per la Pau 2022.-
És un ambiciós programa d’activitats a favor de la difusió mundial del Cooppel fins l’any 2022. Aprenent i ensenyant Cooppel afavorim la justícia i la pau a arreu sigui local o mundial.
El sistema comunitari d’aprendre “BancApren Cooppel” consciencia en els continguts i en els processos dels aprenentatges i sensibilitza a viure de forma comunitària col·laborativa a tots els àmbits socials on es juga, entenent l’economia com una eina de funcionament per a fer el món més just i sostenible.
A sota esborrany del disseny d’un tauler per a jugar a classificar en anàlisi morfològic. Cada fracció de foli és denomina PAT.
A sobre la portada del fulletó PuC+? sobre Antoni Martí i Franquès
A sobre una fulla impresa per a retallar bons “Franquessos” utilitzats a Tarragona com a moneda “lliura” del Banc Cooppel a la ciutat.