Archive for maig, 2015

Festival de Final de curs

0

El divendres 22 de maig vam fer a l’escola el gran festival de final de curs dedicat a la Sostenibilitat.

Un tema que a tots ens interessa per tal de tenir cura del nostre planeta.

El festival ens narrava, amb les diferents actuacions, el procés de contaminació de la terra a càrrec de l’home i al final ens donava alguns consells per minimitzar-lo.

Els alumnes van preparar i assajar amb molta il·lusió les actuacions.

Aquí us deixem els vídeos i les fotos per poder fruir amb més tranquil·litat del festival.

Esperem que us agradés i que el gaudíssiu tant com nosaltres preparant-lo.

Visca Baaaaaaltis!!!

Animació del llibre: Aquesta mulassa és massa!

0

Dimecres a la tarda vam rebre la visita de la Miriam Culleré, autora del llibre “Aquesta mulassa és massa” i en David Rovira, il.lustrador del conte.
La Miriam ens va explicar el conte mentre en David anava dibuixant-lo. Després, va venir la mulasseta i va ballar mentre tots picàvem de mans i li deiem “guapa, guapa i guapa!”. Hem acabat amb la presentació oficial de la mulasseta amb la nostra balti-mulassa. Ha estat molt divertit!

Trobada esportiva 1r

0

El passat dia 18 de maig, els alumnes de primer van participar en una trobada esportiva amb nens d’altres escoles de la comarca a Vila-rodona. Van gaudir realitzant diferents jocs populars, amb aigua, paracaigudes, xanques de plàstic, de punteria, etc.
Al final de la jornada, les alumnes de sisè de l’escola Bernadí Tolrà van fer de monitores de ball ensenyant una coreografia a tots els alumnes.

Roda de contes

0

Ahir dimecres els alumnes de Cicle Mitjà vam escoltar el conte “La fabeta màgica”, explicat per la mestra Maria Farré. Ha estat la cloenda del programa “Roda de contes” del que les nenes i nens de tercer i quart de l’escola hem pogut gaudir durant tot el curs.

Taller d’instruments de percussió

0

Aquesta setmana han vingut a l’escola membres del Projecte Recipum i Vallsamba Companyia de Percussió a fer un taller amb instruments fets amb material reciclat. Els alumnes de primària de l’escola van participar en una batucada amb els instruments de percussió que ells mateixos van construir.

COSMOCAIXA

0

El passat 29 d’abril, casi tota l’escola, vam anar al CosmoCaixa. Vam poder gaudir de diferents exposicions i activitats.
Els més petits van realitzar una visita guiada pel bosc inundat.

Els alumnes de cicle inicial van assistir al taller Toca-Toca, que consistia en conèixer i tocar diferents animals del Mediterrani, de la selva i del desert.

I els més grans van anar planetari on els van explicar moltes coses de les diferents constel•lacions i planetes mirant una projecció.

A part d’aquestes activitats, els alumnes vam poder gaudir d’altres exposicions: el Mur Geològic, la sala de la Matèria, l’espai Flash i Click, …

– Bosc Inundat:

– Taller Toca-Toca:

– Altres:

Vam viure una gran experiència!!!

Certamen de lectura en veu alta

0

Ahir dimecres la Núria i el Pau, representants de l’escola al certamen de lectura en veu alta, van realitzar la seva actuació al CRP de l’Alt Camp.
Aquests alumnes van ser triats prèviament al certamen de lectura en veu alta que es va dur a terme al centre durant les jornades culturals a l’abril.

Go to Top