CONTACTA AMB NOSALTRES

SESSIONS INFORMATIVES SOBRE L’AULA HOSPITALÀRIA

Des de l’Aula Hospitalària de la Vall d’Hebron s’organitzen periòdicament sessions informatives on es resolen dubtes sobre el funcionament, l’organització i altres aspectes que puguin interessar a estudiants o professionals de diferents àmbits. .

Recordem que l’Aula Hospitalària no atén sol·licituds de treball o voluntariat, així com enquestes, peticions de col·laboració amb projectes o treballs de recerca o de final de grau, entre d’altres. Tanmateix, cap persona no autoritzada pot intervenir amb l’alumnat de l’Aula Hospitalària.

La propera sessió informativa es realitzarà el dia 6 de febrer de 13h a 14h. Cal realitzar inscripció escribint a l’email: a8055191@xtec.cat adjuntant la fitxa “Document d’inscripció”. Full d’inscripció a la sessió informativa

12 comentaris a “CONTACTA AMB NOSALTRES

1. Bona tarda,

Som un grup d’estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona que cursem el greu d’Educació Infantil. Ens posem en contacte amb vosaltres amb la intenció de que concretem algun dia per a poder fer una visita a una aula hospitalària i recollir informació.

Moltes gràcies,

Lídia Costa

2. Bon dia,

el meu nom és Carla Cabrera i estic estudiant el grau de Mestre d’Educació Primària.

M’agradaria assistir a una sessió informativa a fi de conèixer millor la vostra tasca, ja que faig el meu Treball Final de Grau (TFG) sobre les Aules Hospitalàries

Moltes gràcies i salutacions,

Carla

3. Bon dia,

Em dic Verónica, treballo a una Escola Bressol Municipal de Barcelona. Sóc Mestra d’Educació Infantil amb menció en Atenció a la Diversitat i Psicopedagoga. Actualment, estic estudiant el Grau d’Educació Primària.

M’adreço a vostè perquè estic realitzant el meu Treball de Fi de Grau sobre les aules hospitalàries. Estaria interessada en conèixer el funcionament global de les aules hospitalàries i en aprofundir els meus coneixements sobre la vostra tasca educativa.

Per aquest motiu, m’agradaria demanar-li, si és possible, si podem concertar una breu visita i entrevista amb un professional del centre, amb l’objectiu de poder obtenir informació sobre el funcionament i organització de l’aula. Igualment, voldria assistir a una sessió informativa.

Gràcies per la vostra atenció i dedicació
    Coordialment,

4. Bon dia,
    som 4 noies que cursem el grau superior d’educació infantil i com a projecte final hem decidit fer una aula hospitalària basada en la música i dansa.
    Ens agradaria visitar la vostra aula i conèixer el funcionament per facilitar la creació del nostre projecte.

Moltes gràcies, esperem la vostra resposta

5. Bon dia,

som un grup de cinc alumnes cursant 1r curs del cicle superior d’educació infantil, al centre Ceir-Arco Aragó, que està fent una recerca sobre el treball i la organització de les aules hospitalaries.

Ens dirigim a vosaltres per a sol·licitar una visita a les vostres aules hospitalaries i per a obtenir informació de primera mà.

El treball finalitza a finals de maig, us agrairïem que en la mesure de lo possible ens féssiu arribar quelcom cosa, o derivar-nos a algún lloc on poguem accedir a aquest tipus d’informació.

La nostra tutora enviarà un correu verificant les nostres dades i la informació que us enviem.

Gràcies

BERTA

6. Bona tarda,
    Som un grup de quatre alumnes cursants del CFGS d’Educació Infantil que hem de fer un treball sobre l’educació no formal. Ens interessa fer-lo sobre les aules hospitalàries, ja que creiem que és un aspecte poc conegut però molt interessant e important.
    Ens dirigim a vosaltres per sol·licitar, si és possible, una entrevista per conèixer més d’aprop com funcioneu i obtenir-ne més informació. També ens agradaria poder visitar-ne alguna, en el cas que sigui viable.

Quedem a la espera de la vostre resposta,

7. Bona tarda,

Em dic Laia i sóc estudiant de 4rt curs del Grau d’Educació Infantil. Ahir vaig passar per la vostra aula hospitalària, i estaria interessada a assitir a una reunió informativa.

Laia.

8. Bon dia,
    Sóc una estudiant de pedagogia que esta realitzant el tfg sobre aules hospitalàries i m’agradaria poder fer una entrevista per tal de conèixer la dinàmica i el funcionament d’aquesta.

Gràcies

9. Bona nit,

Sóc mestra d’Educació Primària i m’agradaria assistir a una de les vostres sessions informatives.

Moltes gràcies anticipades!

10. Bona tarda,

Sóc estudiant d’Educació infantil i Primària en anglès a Blanquerna i estic interessada en l’aula hospitalaria. M’agradaria poder asistir a una de les vostres sessions informatives.

Moltes gràcies.

11. Bona tarda,sóc mestra d’educació primària i anatopatòloga, m’agradaria molt assistir a una de les vostres sessions informatives.