Aula d'acollida

Altre lloc XTECBlocs
  • rss
  • Inici
  • INFO K
  • Edu365
  • Jclic
  • Pronunciem
  • Vocabulari en imatges
  • Una mà de contes
  • Vocabulari d’accions
  • Motxilla

Què fer aquests dies que hem d’estar confinats a casa?

Escola Joan XXIII | 18 de març de 2020

Tasques a fer durant els dies que hem d’estar confinats a casa.

A la part de dalt del bloc de l’aula d’acollida hi ha una barra horitzontal amb diferents enllaços, si cliqueu en ells anireu a diferents pàgines amb activitats per fer.

 

– Podem veure una estona info K, és important que continueu utilitzant el català. També podeu buscar a youtube cançons en català, com per exemple les del grup el pot petit.

– Si cliqueu a edu365.cat trobareu activitats per fer, per començar heu de clicar el botó on surt el signe +.

– Si aneu a JCLIC, també trobareu activitats per fer. Teniu que anar a idioma i triar català. Després a àrea curricular i triar la que vulgueu, us recomano llengües. I per últim, a nivell elegiu primària. Llavors ja podreu triar una activitat.

– Pronunciem, aquí trobareu activitats per millorar la vostra pronunciació en català.

– Si aneu a vocabulari en imatges, a partir de la pàgina 18, hi ha làmines amb vocabulari en català. Podeu escriure cada dia un text explicant que hi ha a cada làmina, cada dia podeu descriure una làmina i la podeu explicar als vostres pares i germans.

– A una mà de contes, hi ha molts contes, cada dia podeu veure dos contes i després de veure’ls heu d’explicar-los als vostres pares o germans. També podeu escriure un resum de cada conte.

– Si aneu a vocabulari en accions, trobareu una activitat per practicar i aprendre vocabulari. Per poder començar heu de clicar el botó play.

– A la motxilla hi ha moltes activitats i jocs que podeu fer.

– Aventura’t amb l’ortografia. Tria el nivell de dificultat i realitza les activitats. 

– Separar i comptar síl·labes. Fes les activitats dels tres nivells.

– Petites històries. Amb aquesta app pots inventar petites històries a partir d’imatges. Tens diferents opcions, des de crear història amb tres imatges fins a nou imatges.

– Lletra per lletra. Tria un tema: fruites, verdures, escola, joguines o roba i ordena les lletres per a formar les paraules.

Podeu escriure missatges si cliqueu a comentaris.

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
General
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

El nostre programa de ràdio.

Escola Joan XXIII | 9 de març de 2020

Els alumnes de l’aula d’acollida hem fet un programa de ràdio.
El podeu escoltar clicant sobre la imatge.

https://photos.app.goo.gl/j9DQtFfM8sbk4Vv17

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
General
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Articles recents

  • Què fer aquests dies que hem d’estar confinats a casa?
  • El nostre programa de ràdio.
  • Les llengües maternes
  • Hola, món!

Comentaris recents

  • Anònim en Hola, món!

Arxius

  • març 2020
  • febrer 2020

Categories

  • General

Meta

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox