OLOT ALAT

El passat 31 de maig de 2011, tots els alumnes de les aules d’acollida d’Olot vam presentar el projecte Olot Alat. Aquest projecte està relacionat amb els ocells del nostre entorn. Cada aula d’acollida treballava un ocell, el que tenia més proper al seu centre. L’aula d’acollida de Sant Roc d’Olot vam treballar el pardal. Tot seguit podeu veure un seguit de  de fotos del dia de la presentació, fotos que van tirar els nens dels pardals que vam veure al pati i un poema que els alumnes de la nostra aula d’acollida van recitar el dia de la presentació. Esperem que us agradi molt!

Aquest article s'ha publicat dins de Activitats, Curs 2010-2011, General i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.