ELS SENTITS A L’AULA D’ACOLLIDA

Els nens i nenes de l’Aula d’Acollida hem treballat els sentits:
– LA VISTA: Vam fer un circuit per l’escola amb els ulls tapats i un company ens guiava. Ens va fer por, però va ser molt divertit!
– L’OLFACTE: Vam aprendre a fer colònia amb alcohol, espígol, aigua i un pot de vidre. Quina bona olor que farem!
– EL GUST: Vam provar diferents aliments i begudes amb els ulls tapats. Havíem de descobrir quins aliments eren sense veure’ls. Ho vam aconseguir!
– L’OÏDA: Vam escoltar 4 músiques diferents relacionades amb els estats d’ànim amor, tristesa, por i alegria. Vam haver d’endevinar quina música pertanyia a cada sentiment. Va ser fantàstic!
– EL TACTE: Vam haver d’endevinar mitjançant el tacte diferents objectes que estaven dins una bossa. Va ser emocionant!
També podeu veure un recull de fotos de tots els sentits treballats. Esperem que us agradi!

Aquest article ha estat publicat en Activitats, Curs 2008-2009. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.