Inventem contes!

img_0116.JPG img_0113.JPG

El passat 29 d’abril els nens i nenes dels 4 centres del Grup Enllaç ens vam reunir a la nostra escola. Va ser un matí molt divertit en què, desprès de fer diferents jocs,  l’alumnat va ser dividit en grups per inventar contes. Aquests contes s’havien de crear amb el vocabulari (personatges, espais, objectes, accions) que agafava una mà innocent. Cada grup va fer un mural com a símbol del seu conte.

8 thoughts on “Inventem contes!

  1. Sandra

    Els nens i nenes van tenir molta imaginació, tant per crear la història com per representar-la al mural. Són uns “cracks”!

  2. tsagana

    Hola!!!
    El 29 d’Abril vam fer un mural! Els nens i nenes d’altres escoles van venir al nostre col·legi. Primer vam fer jocs per presentar cadascun.Després vam fer 4 grups de 8 persones.Vam començar a fer històries i després vam sortir al pati.Després vam tornar a les classes i fer dibuixos de històries amb molts colors i pintures.Van sortir molt macus!!!
    Aquesta activitat m’ha agradat molt!!!!!!!

    Adéu!!!

  3. Omar

    Hola em dic Omar.
    Primer vam escullir els verbs,el paisatges, els objectes, després vam fer el conte, després vam pintar.

  4. Xin yu he

    jo vaig dibuxar una biblioteca,una ambulància,un autobús i un nen.
    Vaig pintar la biblioteca,la finestra,la porta,un nen,un autobus,un far,un carrer,una nena, el mar i un balcó.

    va ser molt divertit

  5. zhou zhang wei

    Vaig dibuixar un rellotge,una pilota i un cotxe de policia. Va ser molt divertit.

  6. Abdullah

    El 29 d’abril vaig pintar una muntanya, vaig pintar una casa, vam fer un grup tot, el grup vam dibuixar moltes coses,em va agradar molt.

  7. Benyameen

    EL 29 D`ABRIL VAIG ANAR A UNA EXCURSIÓ MOLT XULA A L´ESCOLA. VAM FER UN MURAL DE CONTES I DESPRÉS VAIG DIBUIXAR UNA MUNTANYA, UN PARC, UN ARBRE I UN GOS, VAIG RETALLAR TIRES I DESPRÉS ENGANXAR.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *