Gràcies Joan per l’avís, la veritat és que ja ho vaig veure quan el vaig penjar però no he tingut temps de modificar-lo, estic segura que quan tingui temps de revisar-ho i penjar-ho correctament t’agradarà l’aplicació ( sobretot ja saps senzilla, ràpida i resultona ).Fins la propera
alguna cosa no ha funcionat angelina.
Gràcies Joan per l’avís, la veritat és que ja ho vaig veure quan el vaig penjar però no he tingut temps de modificar-lo, estic segura que quan tingui temps de revisar-ho i penjar-ho correctament t’agradarà l’aplicació ( sobretot ja saps senzilla, ràpida i resultona ).Fins la propera
Angelina