Art in 1st grade

Objectius del curs 2018/19:

  1. Proporcionar a l’alumnat experiències amb disciplines  artístiques ( dibuix, pintura i escultura)
  2. Apreciar i gaudir amb l’art.
  3. Aprendre llengua anglesa observant el món que els envolta.
  4. Aprendre a OBSERVAR per descobrir la pròpia inspiració artística.
  5. Desenvolupar la imaginació i la  CREATIVITAT de l’alumnat.
  6. Analitzar ,comprendre i valorar l’obra i estil artístic dels expressionistes Paul Klee i Kandinsky, el Folk art de Heather Galler, l’ art abstracte de  Piet Mondrian, el manierisme d’Arcimboldo, el surrealisme de  Joan Miró i  realisme de Georgia O’Keeffe.
  7. Comprendre l’obra artística de Joan Miró realizant un taller a la Fundació Miró (31 de gener)

El curs consta de sis unitats centrades en un ELEMENT DE L’ART: lines, geometric shapes, colours ( primary and secondary colours), natural shapes, 3D shapes and pattern (patrons de disseny). Els alumnes aprendran a observar i analitzar l’ús d’aquests elements en l’obra d’un artista. A cada unitat, els alumnes realitzaran  composicions artístiques  diverses inspirades en l’artista treballat amb materials artístics variats. L’ús de la llengua anglesa s’integra dins de cada unitat.

Treballaran individualment, en parelles i en grups fomentant el treball col.laboratiu.

Observaran els canvis de les estacions de l’any i  realitzaran treballs artístics sobre les festes escolars de Carnestoltes i Sant Jordi.

Utilitzarem la carpeta de plàstica per portar els treballs a casa i una bata o samarreta per les sessions de pintura.

Us animo a donar suport als vostres fills i filles en el descobriment de l’art i del món que els envolta, a parlar dels projectes que anem fent i a estimular la seva creativitat.

EXPERIMENTING WITH LINES by 1st grade B

[youtube]https://youtu.be/cY2Puo-1fGE[/youtube]

EXPERIMENTING WITH LINES by 1st grade A

[youtube]https://youtu.be/UoweaV3YCAY[/youtube]

[youtube]https://youtu.be/sbZsShTXt6g[/youtube]

This entry was posted in 1ST PRIMARY, Pupil's artworks. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *