Hola a tots i totes! Ens trobem de nou davant de la pantalla, davant d’un altre bloc, ara per posar punt i final al contingut d’aquest curs. I ho farem treballant la última unitat del nostre currículum de ciències socials de quart, tot i utilitzant aquesta eina que ja ens és tan familiar.
Acabar el curs parlant d’art és tot un luxe que ens podem permetre perquè el temari ens ho facilita. I és una sort que les noves tecnologies ens ajudin a gaudir més d’un aspecte tan interessant i plaent, com important i profund, per poder conèixer la història d’un segle. Un segle dramàtic alhora que pletòric, tanmateix com el defineix el mateix subtítol de la unitat: ‘Una forma amable de tancar una narració convulsa, a la fi del curs’
Les quatre sessions de que constarà el desenvolupament del nostre treball vindran gestionades des d’aquest bloc i poc a poc l’anirem construint entre tots i totes, vosaltres i jo mateixa. D’entrada jo us presento continguts, vosaltres els hi donareu vida i sentit amb els vostres comentaris, amb l’edició directa de la veu de l’aula i amb la sortida pública a la web de l’institut. Tot això quan arribem, serà aviat… ara de moment estem ‘d’obres’ … mai millor dit!
Aquesta web ens pot ajudar en les nostres recerques futures, feu un petit viatge…