Practiquem el pensament computacional desendollat amb el joc “Let’s go code”. Aquest cop, el robot som nosaltres. Decidim quin camí seguirem i pensem quines moviments hem de fer. (FOTOS)
Fem camins entre elements d’hivern (FOTOS)
Tercera sessió amb els Tale Bots. I si fem que els robots pintin?? (FOTOS)
Fem una segona sessió amb els Tale Bots, en mig grup. Primer, executem ordres senzilles tots junts i, després, provem de fer-ho per parelles. Aquest cop, a més de fer-lo moure, també gravem la nostra veu per tal que el robot reprodueixi el nom de l’animal que anem a visitar al zoo… Mireu què divertit! (FOTOS)
Ens iniciem al pensament computacional en una primera sessió amb els robots Tale Bots. Comencem a provar com funcionen i aprenem a donar-li ordres senzilles. Tot anant a buscar unes maduixes per ordre: primer, 1 maduixa, 2 maduixes, i així, fins al 4. Comptem, ordenem, associem nombre i quantitat… (FOTOS)
Mates divertides amb el NINUS! Avui comptem i reconeixem números amb el Ninus, de manera interactiva i amb el nostre cos. Aviat repetirem!! (FOTOS)