BENVINGUTS I BENVINGUDES

Benvinguts i benvingudes al curs 2022- 2023. Aquest blog té com a finalitat la comunicació escola-família. Aquí us penjarem fotografies del que fem dia a dia a l’aula i esperem que ens comenteu el que us vingui de gust.

Enguany treballarem a l’escola com a eix transversal, ARENYS 360º i al cicle de petits hem triat el nom de la classe centrant-nos en llocs, coses, tradicions que ens agraden de Castellbisbal per fer una mirada a la nostra població . Així els nens i nenes de p3 som la classe dels TRACTORS!!

(PER VEURE LES FOTOS QUE PENGEM, CAL CLICAR SOBRE LA FOTO QUE TROBAREU CADA COP QUE PENGEM COSES NOVES O SOBRE LA PARAULA “FOTOS”. PENSEU QUE SI SÓN ACTIVITATS RELACIONADES, HI PODEM ANAR AFEGINT FOTOS NOVES)