ARTISTES CONFINATS

Els nens i nenes de tercer són uns grans artistes i ho han demostrat una vegada més. Els hi vam proposar fer una activitat de plàstica, preparant massa de sal. Havien de fer primer figures geomètriques i després deixar anar la imaginació. Genials!

Us deixem la recepta per si algú s’anima a fer aquesta activitat.

Enllaços d’interès

Diumenge 29/3/2020

Aquí teniu un altre enllaç que pot  ser del vostre interès, per practicar mates online.

Bon dia , us deixem un parell d’enllaços interessants per fer activitats a casa.

#joemquedoacasa

Setmana 1 – 3r de primària

Sorpresa telefònica!!

El dimarts 8 de març, una mica passades les tres de la tarda, vam rebre una trucada molt especial.

Beatriz, Vinicius i Rafael, els tres germans brasilers que van marxar de l’escola cap a Brasil després del Carnaval, volien parlar una mica amb els seus companys i ens van trucar. Quina sorpresa!!

A més de parlar amb ells també els van poder veure i, la seva mare, va fer unes fotos mentre estavem xerrant. Ara tenim les fotos penjades a la classe.

Va ser molt emocionant poder compartir amb ells una estoneta.

Visita a l’exposició Dones de Castellbisbal

El passat 11 de març vam fer una visita a l’exposició “Dones de Castellbisbal”. Aquesta exposició va estar preparada pels alumnes de 4t de la nostra escola dins del projecte Lletra a lletra i que, aquest curs, ha estat relacionat amb el tema que treballem a tot el centre, les dones.

A la sala d’exposicions, a més de les fotos i la seva respectiva explicació, van veure una presentació on s’explicava quin treball previ a l’exposició havien fet els nens i les nenes de quart . Ho vam mirar amb molta atenció perquè, de ben segur el proper curs, ens tocarà a nosaltres fer el projecte Lletra a lletra.

Com anècdota, explicar-vos que ens vam trobar a l’exposició una mestra que havia treballat a l’escola Montserrat duran 36 anys i ens va explicar els seus records de quan va arribar al nostre poble l’any 1972.

Ens va cridar molt l’atenció una foto de l’església on hi havia una gran escalinata que pujava fins a la mateixa porta.

TALLER DE BALL DE BASTONS

El dia 3 de febrer vam fer un taller de ball de bastons a la classe d’educació física. Vam fer servir la música del “Ball de la civada”. Van venir uns monitors de Sabadell.

Abans de començar l’activitat alguns nens es van vestir amb elements que utilitzen els dansaires de ball de bastons (mocador, picarols, la faixa…)

El ball es ballava per parelles. Havíem de picar amb els bastons al mig i a dalt, al mig i a baix i per últim al terra. Els bastons eren de fusta i sonaven tota alhora, va ser molt divertit escoltar aquell so.

Va ser una activitat molt divertida.

El passat divendres van anar a l’auditori a veure la representació d’Aladin en anglès. Va ser molt divertida i entretinguda.

Tots vam gaudir molt amb aquesta obra, on els nens i les nenes van poder participar durant la representació.

I ho van fer mooolt bé!!!

CA N’OLIVERÓ

Avui dia 6 de novembre hem anat a visitar la masia de Ca N’Oliveró.

Durant el matí hem realitzat diferents activitats. Hem fet tres tallers: plantar espinacs amb un plantador, collir cols i bròquils a l’hort, i escoltar una xerrada on ens han explicat perquè hem de menjar molta fruita i verdura i tastet de pomes i remolatxa.

Hem après moltes coses i, sobretot, hem gaudit de la visita i de les activitats. Això és un no parar!!!

CASTANYADA

Hem celebrat la Castanyada anant a veure un espectacle musical al matí i fent jocs cooperatius amb els companys de 4t, 5è i 6è, durant la tarda.

Hem ballat i cantat moltes cançons, hem fet trenets i també hem jugat amb unes pilotes molt grans, passant-les per tota la plaça sense que caiguessin a terra.

Ha sigut molt entretingut i divertit, com sempre hem gaudit molt de la festa.