#Joemquedoacasa

03/04/2020

Per l’abril, somriures mil!

Bon dia!

Dessitjo que estigueu tots molt bé.

Jo ja tinc moltes ganes de veure’us i em poso molt contenta quan m’envieu algun missatge o feines al mail. Intentaré contestar-vos ben aviat.

Aquesta setmana us proposo dues activitats.

Ja que de moment no ens podem moure de casa, farem una visita a un museu des del nostre ordinador, tablet o mòbil.

Us anoto el link per poder visitar el Museu Dalí de Figueres.

https://my.matterport.com/show/?m=nuidLwVa5vK

Sabeu per què he triat aquest museu? Recordeu qui era Dalí i en quin moment en vam parlar a l’escola? Com era el museu per fora?…

És un museu molt peculiar, igual que els quadres que pintava i les composicions que feia. Tant debò aviat el puguessiu visitar amb els pares però de moment haureu d’entrar a través de la pantalla. Busqueu, llegiu, imagineu, hi ha moltes coses per descobrir. El funcionament del museu és semblant al Google Maps que vam fer a informàtica.

Quan ja l’hagueu vist tot, llegit i après molt sobre Dalí, us proposo que escriviu una postal com si haguessiu visitat el Museu en persona. Ja que no podeu comprar la postal a la botiga del museu, l’haureu de dissenyar vosaltres mateixos. Us deixo una plantilla per saber com és una postal. Si no teniu impressora podeu dibuixar vosaltres mateixos les línies en un full dinA4. Així doncs, haureu de:

  • Treure  o dibuixar la plantilla. Postal
  • Explicar-me què heu vist, què us ha agradat, què us ha impressionat més,… experiències sobre la visita al museu i el què heu vist. Utilitzeu un full sencer i només haureu d’escriure en la meitat del full.
  • Escriure l’adreça. En realitat s’hauria d’escriure la meva, però vull que escriviu la vostra, tal com vam fer en el projecte de pobles i ciutats.
  • Podeu dibuixar el segell.
  • A la part del darrere, fareu un dibuix d’alguna de les coses que heu vist al museu, com si fos una bonica fotografia.

Quan ho tingueu tot fet, em podeu enviar en un sol correu les fotografies de la part del dibuix i del vostre escrit fet a mà. Vigileu que la fotografia es vegi prou bé.

D’altra banda, el Sergi m’ha dit que al bloc d’anglès també us ha deixat algunes feines per treballar l’anglès a casa. Aquí teniu l’enllaç:

https://agora.xtec.cat/escolaelsarenys/joemquedoacasa/

Gaudiu molt de la visita al Museu, jo també hi aniré, aviam si ens trobem pels passadissos i ens fem una abraçada ben gran. Petonets.

Cris

27/03/20

Bon dia nois i noies!

Com heu passat aquesta última setmana? Espero que estigueu tots molt bé de salut.

Avui us faig dues noves propostes per treballar durant aquesta propera setmana a casa. Les propostes me les haureu d’enviar al mail  2n_EP@escolaelsarenys.cat quan les tingueu acabades. Aquesta nova adreça de correu que només funcionarà durant el temps que estiguem confinats a casa serà el mitjà ràpid per poder-vos comunicar amb mi per poder-me enviar dubtes i comentaris relacionats amb els deures. Per qualsevol altra consulta d’escola, els pares, hauran de continuar comunicant-se amb el correu de l’escola.

M’agradaria rebre el resultat de les vostres propostes fins el divendres 3 d’abril on segurament continuarem estant en contacte amb vosaltres.

Us deixo anotats 3 links on trobareu:

Espero continueu fent-ho tan bé com sé que ho esteu fent. Jugeu, treballeu, gaudiu, feu exercici i estimeu-vos molt, feu cas als pares i no us baralleu gaire amb els germans i germanes. Molts petonets a tots.

Cris

Bon dia nens i nenes de 2n.

Dessitjo estigueu tots bé  a casa!

Us deixo una llista d’activitats que podeu anar fent aquests dies mentre esteu a casa. Recordeu que no les heu de fer totes el primer dia. Podeu triar una activitat de llengua i una de mates en l’ordre que vulgueu cada dia. És important que cada dia feu una miqueta de tasques per tal que tingueu el cap ocupat i el dia no es faci tan llarg. Aquestes són algunes de les meves propostes però segur que vosaltres en sabreu moltes més.

Aprofito per fer-vos una abraçada (virtual) molt forta i si teniu algun dubte podeu contactar amb mi a través del blog.

Petons.

Cris

 

2n #Joemquedoacasa

 

Aquestes activitats que us proposo les podeu fer en una llibreta o quadern on les podeu tenir organitzades.

 

Activitats de llengua:

  • Escriu una recepta que hagis menjat o fet aquests dies.
  • Explica una pel·lícula o un capítol d’uns dibuixos que hagis vist avui.
  • Inventa una història i dibuixa-la en 4 vinyetes.
  • Escriu i fes el dibuix de 10 coses que trobis per casa que:
  • Comencin per la lletra r-.
  • Tinguin -rr- en el seu nom.
  • Continguin algun dels sons ga, gue, gui, go, gu.

 

Activitats de mates:

  • Inventa alguna sèrie de números sumant o restant ( de 2 en 2, de 3 en 3, de 5 en 5 o de 10 en 10). Pots començar per el 0 fins al 100 i un altre dia comences del 100 fins al 200, etc.
  • Practica cada dia 3 o 4 sumes i restes portant, demana als pares que te les escriguin en un paper.

 

Altres activitats:

  • Construeix un joc amb materials reciclats per jugar amb els teus germans o amb els pares. Quan tornem a l’escola el podràs portar per ensenyar-lo.
  • Pots anar a la pàgina web www.arbolabc.com i practica els jocs matemàtics que hem fet a l’escola. Pots buscar els jocs del jclic que t’ajudin a recordar tot el que hem treballat. Recorda no abusar d’internet i estar màxim 1 hora al dia.
  • Llegeix 30 minuts cada dia.

 

2 respostes a #Joemquedoacasa

  1. CRISTINA JIMENEZ MARMOL diu:

    Bona tarda Anna,
    gràcies per l’avís. Ja ho he tornat a penjar. Era qüestió dels … que hi havia a l’enunciat.
    Ja hi podeu accedir. Espero estigueu tots bé.
    Cris

  2. Ana Otero diu:

    Bona tarda Cristina! El link de l’inici del conte de Sant Jordi “Hi havia una vegada” no es por obrir. Gràcies!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà