Activitat artística a 2n: Arbres i flors.

Els alumnes i les alumnes de segon es van convertir en artistes per a crear aquestes autèntiques obres d’art:

Us preguntareu com ho van fer… Doncs molt senzill: primer van pintar a una cartolina blanca amb aquarel·les.

Un cop assecat, van utilitzar motlles de fulles per anar fent les fulles que omplirien els seus arbres o les seves flors.

Quan ja estaven fetes les siluetes de les fulles tocava retallar…

Després, sobre una cartolina negra i amb pintura marró, van fer la silueta de l’arbre. Per a finalitzar, van anar enganxant amb pega les fulles dels seus arbres.

Si voleu veure vídeos i imatges de tot el procés els podreu trobar a aquest link:

COMIAT DEL CURS 2019-20

Els nens i nenes de 2n hem fet una última trobada per poder-nos acomiadar dels companys abans de les vacances d’estiu.

En la trobada, ens hem explicat moltes novetats i hem dit “fins aviat” als mestres i amics que hi hem trobat.

A continuació podeu veure el vídeo que s’ha fet dels missatges que ens han arribat de tots els nens i nenes de la classe de la Rosalia.

vídeo comiat

Sant Jordi.

Aquesta setmana celebrem Sant Jordi i els nens i nenes de 2n ens han fet arribar els punts de llibre que han fet a casa amb el lema “Dones què han fet i fan història”. Us deixem un enllaç per poder-los veure!

Bona diada de Sant Jordi a tots!

ferran

africa

cof

Setmana de la Gent Gran a Castellbisbal

El passat més d’octubre es va celebrar a Castellbisbal la Setmana de la Gent Gran. Dins dels actes que es van dur a terme els nens i nenes de 2n hi vam participar en una activitat a la plaça de l’Església anomenada TRASTUSS. Ens ho vam passar molt bé jugant amb les màquines i ens vam convertir en uns grans artistes treballant en grup i aprofitant tot de residus que tenim a casa o a l’escola.

Podeu veure algunes de les imatges en el següent enllaç:

Publicat dins de FESTES I ACTIVITATS | Deixa un comentari

REUNIÓ DE PARES

En el següent enllaç podeu consultar totes les informacions que es van donar en la presentació de  la reunió de pares de principi de curs.

COSSOS GEOMÈTRICS

Ara que comenceu a conéixer molts cossos geomètrics, segur que gaudireu amb aquest joc. Intenta-ho i gaudeix amb les seves formes i  colors

SUMAR 10

En aquest joc s’ha posat de moda el nombre 10 i totes les operacions han de donar aquest nombre. Pots triar cotxes, camions….. però has de ser rápid per superar els diferents nivells de dificultat.

OPERACIONS

Troba els nombres perduts!!!

CÀLCUL RÀPID

Vinga, a veure si ets capaç d’atrapar molts animals correctament!!!

CÀLCUL MENTAL

Amb aquest joc pots millorar el teu càlcul mental, per passar-lo et caldrà ser ràpid per força!.
Comença pel nivell 1, i explica’m fins on arribes.
El nivell 5 és difícil. ÀNIM!