Arriben l’Anna i en Duncan

Avui ha arribat a la Classe del Bruixot l’Anna que farà pràctiques de magisteri amb nosaltres. Ells prové de la Universitat Blanquerna i compartirà amb nosaltres bona part del curs. Benvinguda Anna que tinguis molt bona experiència entre nosaltres.

També ha arribat a Esparreguera en Duncan. Ell prové de Birmingham, Anglaterra i farà d’auxiliar de conversa en Llengua Anglesa a les classes d’Educació Primària durant els propers mesos. Estarà a Esparreguera acollit per tres famílies de l’Escola El Puig. Moltes gràcies Duncan i benvingut. Moltes gràcies també a les famílies acollidores per rebre’l i tenir-ne cura a casa vostra.
Thank you Duncan and welcome to Esparreguera.IMG_8928 [640x480]

One thought on “Arriben l’Anna i en Duncan

1. Laia

M’a agradat molt que cada any vingui un enllestit a l’escola, espero que aquest any ens ho passemirem igual de bé i aprenem moltes coses sobre anglès.
    Recordare sempre tots els anglesos que animal vingut!
    Molt bon dia.