Imaginar és visionar un món possible.

o els seus detalls, o el camí a recórrer per arribar-hi.

Tenir altres mons per habitar – i fer-los habitables també per

als altres – no és poca cosa.

Matthew Lipman

Us convidem a compartir amb nosaltres la festa de Sant

Jordi el diumenge 22 d’abril a les 12 del migdia.

En Marc Artigau rep els nostres micro-relats…!

En Marc Artigau ha rebut els nostres micro-relats i ens respon això:

Bon dia Patrici!

Fa dies que et volia escriure perquè vaig rebre el correu electrònic que vas enviar a El món a Rac1.
Em va fer molta il·lusió, molta. No t’ho pots imaginar. Tanta que no hi cap en aquest correu electrònic, ni en cap pàgina. Pensar que les històries o la literatura poden servir perquè algú altre i en aquest cas els teus alumnes pugui desvetllar la imaginació, fer treballar les neurones, inventar altres móns, és (crec) el motiu perquè un dia, quan tenia l’edat dels teus alumnes, vaig començar a escriure.
M’agradaria molt que els hi fessis arribar la meva admiració. Tinc el document i ara mateix estic a una setmana d’estrenar una obra al Teatre Romea i no tinc temps per res (no he pogut ni escriure’t) però a partir del 5 d’abril ja tinc la lectura pendent!

Una forta abraçada.

I moltes gràcies.

Visitem el Museu de la Màgia

El passat dia 18 de març vam visitar el Museu de la Màgia de Barcelona. La sortida va ser possible gràcies als pares i mares de la classe. El Museu té molta relació amb la botiga “El Rei de la màgia” del carrer Princesa. Potser ha estat la darrera oportunitat de veure aquesta intal·lació amb la qual Joan Brossa hi tenia uns vincles molt i molt grans. Moltes gràcies per fer-ho possible.

Concert de l’orquestra de l’Escola de Música

Hem assistit al concert de l’Escola Municipal de Música d’Esparreguera.

Com cada any els nens, nenes i mestres de l’Escola El Puig estem convocats a diverses audicions realitzades pels mestres i estudiants de l’Escola de Música Municipal i de Dansa d’Esparreguera. Avui hem assistit a la darrera de les actuacions que ens oferia l’orquestra de l’Escola de Música dirigida per l’Héctor Martínez. Des de l’Escola donem les gràcies a tots els integrants d’aquestes audicions que tal com la d’avui estan realitzades amb molta cura i pensant en despertar estimació per la música i les persones que la fan possible. Moltes gràcies.