Daily Archives: 7 febrer 2019

A Karlsruhe vaig veure Faetó!

El dimecres 23 de gener un grup d’alumnes vam anar a Alemanya, a la ciutat de  Karlsruhe a fer un intercanvi amb un grup d’alumnes d’allà.

Vam fer un seguit d’activitats com anar a la neu, a jugar a la bolera, a visitar la ciutat,… però el dimarts 29, el penúltim dia, vam anar al museu Mercedes, on es podia veure la història d’aquells cotxes, i com s’havien creat i fer funcionar.

El que em va cridar l’atenció va ser un cotxe que segons l’audioguia que portaven deia que el seu nom era en honor a Faetó, fill del déu del Sol.  Era un cotxe d’un color daurat com el sol i al veure-ho em va recordar a la classe de grec ja que Faetó forma part de la mitologia grega i de la història de la marca Mercedes.

Paula Las Heras

1r Batxillerat Grec