Artistes de Badalona… fins al moment

Tot recollint la crida de l’article Il·lustracions inèdites a la recerca d’un text d’El Fil de les clàssiques, us presento les dues obres que van publicar, en format paper i audiovisual, 4 alumnes de l’Albéniz.

La Carla Asensio, que ja coneixeu d’altres articles, va confeccionar un còmic a partir del mite d’Aracne. Sembla fet expressament per a aquest bloc, no creieu? Si voleu veure’l més clarament cliqueu aquí.

[slideshare id=1323488&doc=arachnee-090421154758-phpapp01]

L’Ana Rosa i la Sara Cañizares, també assídues comentaristes i col·laboradores del bloc, van confeccionar un conte per a un públic més  infantil, basat en el mite de Dafne.

La Cristina Maqueda també va adaptar un mite clàssic en forma de conte infantil, aquest cop va ser El rapte de Persèfone.

Esperem que us agradin i que aquest curs sigui igual de fructífer.

TERESA

34 thoughts on “Artistes de Badalona… fins al moment

1. Claudia Soler

Déu meu! Quina feinada, segur que heu estat hores i hores dibuixant, i la veritat és que val molt la pena, moltes felicitats noies!
    Tant de bo sàpigues dibuixar tant be com vosaltres.
    Els dos m’han semblat preciosos, però personalment el que més m’agrada’t a sigut el de ‘’Dafne’’ en versió infantil.

2. Amar

Salve!!
    No sóc molt amant dels còmics, però considero que és una manera més divertida i dinàmica d’ensenyar i donar a conèixer el mites.
    Especialment el de Dafne i Apol · lo l’havia vist de moltes maneres, menys aquesta, em sembla un treball molt interessant i dinàmic.
    A les autors d’aquest dibuix enhorabona per vustro treball, sou unes artista.

3. Sònia Juan

Us felicito per aquest treball tan maravellós.
    Els dos comics m’han agradat molt perquè aixi gràcies als dibuixos pots entendre millor tot el que s’està explicant i em sembla una manera molt interessant d’enfocar l’explicació dels mites.
    Així sobretot a la gent que li pot costar una mica més entendre els mites els poden entendre més fàcilment.

4. badoyan.marg

Primer de tot, felicitats a les quatre alumnes que crec que ja no hi són.
    Això de explicar els mites en forma de dibuix em sembla bastant bona perquè a la gent que li costi més de entendre se li farà molt més fàcil. Els dos comics em semblen que estàn molt ben fets, però el que més m’agradat de tots dos és el de Dafne en versió infantil.
    Margarita Badoyan.

5. Melani Castillo

L’enhorabona!
    Mare meva! quina currada de dibuixos! Heu fet molt bona feina! Haureu dedicat molt de temps en fer aquesta meravella, el resultat a sigut molt bó!
    Per al meu gust, escolliria Dafne. Tot i que és dificil escollir. Aquests dibuixos és una manera més fàcil per transmetre un missatge i més entretenida.

Valete!

6. Elia

Hola artistes!!

Us felicito per la bona feina que esteu fent!

Aprofito l’ocasió per presentar-me, em dic Èlia Martínez i són artista-docent. Els meus últims treballs són crear mandales propis.

Si us agraden els Mandales; el dia 27 de setembre del 2013 a les 20h hi ha la inauguració de l’exposició “Entre Mandales” al Centre Cultural de Can Canyadó, Badalona; podreu visitar la Expo fins el 15 d’octubre.

Espero que us agradi!

Gràcies.

Elia Martínez
    620685517

7. Laia Ferrer

Salvete!
    Trobo que heu fet un treball magnífic! Jo vull felicitar a les creadores d’ aquestes obres d’art perquè personalment sé el sacrifici i les hores que has de passar per fer un treball amb bones condicions i vosaltres ho heu aconseguit. A part dels dibuixos, han anat més enllà i han fet una tutoria. M’han agradat molt i espero algun dia animar-me i que em surtin els mateixos resultats.

8. Judith Martínez Barranco

Salve!!
    feliciter pel treball realitzat,la veritat esque d’aquesta manera, és molt més fàcil i dinàmica de no oblidar-te del mite.
    vale

9. Pedro Sánchez

Felicitats per el bon treball que s’ha fet! M’han agradat molt i espero algun dia animar-me i que em surtin els mateixos resultats.

10. Carlos Garcia

Salve!!
    M’agrada’t molt la presentació, han treballat molt bé. El dibuix que més m’agrada’t a sigut el de Dafne convertint-se en Llorer, molt bé representat.
    Sabia alguna cosa d’aquest conte, però amb aquesta presentació m’ha quedat tot molt clar, moltes gràcies i un treball molt interessant.