Daily Archives: 1 març 2009

Sant Isidor i la música

Els alumnes de l’Albéniz es troben amb el llatí per tot arreu. Mireu, si no, el fragment del llibre de música que m’ha enviat l’Aridana, on apareix una expressió llatina de Sant Isidor de Sevilla.

sant-isidor-2.jpg

Sant Isidor és un autor que sempre m’ha fet una certa gràcia, malgrat la seva manca de rigor. Mirem entre tots d’averiguar qui era i de contextualitzar la frase llatina en el marc de les seves Etimologies? Per cert, què significa etimologia?

TERESA

ELS DÉUS SE’N VAN DE MARXA

Benvolguts alumnes del Cristòfol Ferrer,

si voleu riure una mica mentre repasseu els vostres coneixements sobre mitologia grega, us convidem a veure un article que, des de Badalona, hem publicat al bloc Clàssics a la romana de l’IES Vil·la romana de La Garriga, que la Margalida ja us va presentar fa un temps a El fil de les clàssiques.

La fotografia següent és només un tastet del que us espera si hi cliqueu a sobre.

deus-olimpics-web-petit.JPG