ESQUEMA DE LA PROGRAMACIÓ I PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA DE LA 4a i Ia 1a ACTIVITAT D’APRENENTATGE

LA BASTIDA AMB QUE MUNTO LA PROGRAMACIÓ GENERAL ÉS EL SEGÜENT GUIÓ:

I

  • Sèrie de sessions destinades a la motivació i a la presentació -invitació- de la tasca.
  • Sèrie de sessions, també de curta durada però incrementant-se, destinades a la informació dels programes a utilitzar.

II

  • Sèrie d’activitats d’experimentació amb la finalitat de familiaritzar-se amb els programes. Amb avaluacions de caire orientador i auto-regulador (que l’alumne se n’adoni i millori).
  • Sèrie d’activitats amb els recursos practicats que impliquin altres -que les específicament digitals- àrees curriculars.

III

  • Sèrie d’activitats d’avaluació que tractaran de mesurar l’habilitat i l’ús que s’ha fet de les activitats pel que fa al pas de la informació al coneixement (quins, i com han estat construïts, els coneixements dels i les alumnes).

PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA DE LA SESSIÓ 4a

Nota: En el que aquí, a la Pàgina de l’alumne, consta com a vídeo seria exposat directament a la PDI a classe.

4a SESSIÓ

1a ACTIVITAT D’APRENENTATGE (significa que les anteriors han estat més aviat d’ensenyament, tot i que un i altre aspecte mai no poden estar del tot dissociades) .

4a SESSIÓ 1

4a SESSIÓ 2

  • I les competències generals considerades són:
  1. Comunicativa lingüística i audiovisual.
  2. Aprendre a aprendre.
  3. Autonomia i iniciativa personal.
Aquest article s'ha publicat dins de General, GUIA DIDÀCTICA i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *