Vàlvula EGR. Recirculadora de gasos d’escapament (I).

És un actuador. Aquest element permet una recircul.lació d’una quantitat molt petita de gasos d’escapament cap a l’admissió.

Existeixen dos tipus. Les d’accionament pneumàtic i les d’accionament elèctric.

L’objectiu és rebaixar les emissions de NOx que es produeixen per a altes pressions i temperatures de la cambra de combustió.

És una mesura per controlar la contaminació, àmpliament utilitzada en motors dièsel.

Característiques de l’EGR

[youtube]http://youtu.be/9ifz8YdN2kM[/youtube]

Explicació del funcionament de l’EGR i possibles avaries.

[youtube]http://youtu.be/lL_ElXQVJo8[/youtube]

Funcionament de la vàlvula amb animacions.

[youtube]http://youtu.be/sez4_yI2af4[/youtube]

 

 

 

 

ALBERT PANADES TOCINO

Quant a ALBERT PANADES TOCINO

Enginyer tècnic industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Professor Tècnic de Formació Professional de la família de Transport i Manteniment de Vehicles de la Generalitat de Catalunya des del 2001
Aquest article s'ha publicat dins de Injecció electrònica benzina, Injecció electrònica dièsel, Sistemes auxiliars del motor i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *