Aquest vídeos relacionen el funcionament del filtre de partícules sense additiu conegut com a DPF.
Estos vídeos relacionan el funcionamiento del filtro de partículas sin aditivo conocido como DPF.
En el primer vídeo podem observar de forma general la ubicació dels diferents components que formen part del sistema. Així mateix hi ha un exemple de com es produeix la saturació del filtre i es procedeix a la regeneració forçada del filtre, elevant la temperatura.
En el primer video podemos observar de forma general la ubicación de los diferentes componentes que forman parte del sistema. Asimismo hay un ejemplo de cómo se produce la saturación del filtro y se procede a la regeneración forzada del filtro, elevando la temperatura.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aoUD9mQnhpY[/youtube]
En aquest segon vídeo podem observar la distribució de les temperatures assolides durant el procés de regeneració passiva.
En este segundo vídeo podemos observar la distribución de las temperaturas alcanzadas durante el proceso de regeneración pasiva.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7mt66m_73dE[/youtube]
Finalment, podem observar com és l’acumulació d’aquestes partícules i com s’eliminen durant un procés de regerenació actiu.
Finalmente, podemos observar cómo es la acumulación de estas partículas y como se eliminan durante un proceso de regerenación activo.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zqlHqPUmeLY[/youtube]
