Daily Archives: 29 de novembre de 2014

JORNADA DE LA CIÈNCIA 2014

EL PASSAT DIVENDRES 28 DE NOVEMBRE VAM CELEBRAR LA JORNADA DE LA CIÈNCIA A L’ESCOLA. JA FA UNA COLLA D’ANYS QUE L’ESCOLA S’AFEGEIX ALS ACTES DE LA 19A SETMANA DE LA CIÈNCIA QUE CONVOCA LA FUNDACIÓ CATALANA PER A LA RECERCA AMB EL SUPORT DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA. LA JORNADA D’ENGUANY ESTAVA DEDICADA A REFLEXIONAR SOBRE LA BIOTECNOLOGIA. PER A REALITZAR-LA ELS NOIS I NOIES DE QUART D’ESO , PROMOCIÓ AINA DURANDEAU VAN EXPOSAR DIVERSES PONÈNCIES CIENTÍFIQUES I VAN COMPARTIR LA REALITZACIÓ D’UN EXPERIMENT MOLT ESPECTACULAR QUE TRACTAVA DE FER EVIDENT L’ADN DE FRUIT DEL KIWI. L’ACTE ES VA REALITZAR AL GIMNÀS DE L’ESCOLA I HI VAN ASSISTIR TOTS ELS GRUPS DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA. EL NIVELL DE LES PONÈNCIES VA SER IMPRESSIONANT I TAMBÉ HO VA SER LA TRAÇA I EMPATIA PER A EXPOSAR AQUESTES IDEES COMPLEXES A NENS I NENES DE DIVERSES EDATS. MOLTES GRÀCIES PROMOCIÓ AINA DURANDEAU.