Canvi constant el la Societat

La veritat és que estem en un món que ha canviat ja totalment i al mateix temps està en canvi constant. Això vol dir que tot canvia i tot es transforma i no sols estem vivint un moment de transició sinó que ja hi és el canvi i per tant ara el que passarà és que hi haurà adequant-se aquest canvi a altres paràmetres. I d’aquí un temps hi tornarà a haver-hi un canvi en el model de societat i cultura. Les relacions, els mitjans de comunicació, els valors, les noves formes de relacionar-se i d’aparellar-se… fan que es produeixi aquest canvi.

I és cert que depèn on manifestem el nostre pensament tindrà una repercussió o una altra perquè serà exposat d’una amb un registre o amb un altre. A banda de qui sigui el receptor i quins canals empri per arribar al missatge. La individualitat i anonimat, en part, d’aquest nou model de cultura i societat ho du implícit.(del Forum d’Hipertext)

Segons Jordipatordi@, segur que al final ens n’adonem que tot és voluntàriament lleig, però que si obrim la porta al caos, tot és involuntàriament bonic.

5 thoughts on “Canvi constant el la Societat

  1. laura

    Antonio, que els textos que has publicat en el teu bloc siguin d’altres companys que van publicar a l’espai debat i no hi consti el nom dels seves autores té a veure amb l’esborrament de l’autor del qual parla Barthes? És una demostració del caos que crees que pot generar aquesta manera de veure el text en la postmodernitat? És una manera de mostrar que no hi estàs d’acord? o és una cosa més sinzilleta com un oblit?

  2. Endika

    La verdad es que siempre ha habido un cambio constante en el mundo..pero quizás ahora éste cambio es más evidente por la rapidez de los medios de comunicación, del transporte, y también por la fugacidad y la rapidez con que el capitalismo quema etapas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *