una nova eina per editar imatges i obtenir uns resultats ben curiosos ( i sobretot molt senzill).
nova presentació amb musica
CONTES : “PANCHO Y SU MÁQUINA DE HACER CUENTOS”
Des d’aquesta aplicació online,es poden escollir personatges, escenaris i músiques per explicar contes de collita pròpia.
CÒMICS
Aquí enllaço una entrada del blog de ” educación tecnológica” on presenta una nova eina per fe còmics:
http://villaves56.blogspot.com/2008/03/bitstrips-crear-con-comics.html
PNL
Fa un temps el meu mestre de Tai-chi ( Josep ) em va explicar que quan ell es formava pe fer de mestre en arts marcials li van explicar i ensenyar que havia de fixar-se en les respostes dels seus alumnes per saber quina seria la millor manera d’ensenyar-los la disciplina , i em deia:
_Alguns aprenen mirant, alltres aprenen escoltant i altres han de fer i tocar per aprendre.
Ho vaig trobar molt interessant i li vaig demanar que em passes el material que tenia per si podia aplicar-ho a l’ensenyança de les àrees instrumentals per als alumnes que presenten més dificultats ( de vegades, massa sovint , com a mestre de suport se t’esgoten els recursos i els alumnes continuen sense aprendre).
A partir d’aquell moment vaig començar a buscar informació sobre el PNL ( Programació Neuro Lingüística) ,he llegit un llibre : ” PNL para docentes “de l’editorial GRAO però va més enfocat al mestre en la seva dinàmica i interacció amb la resta de mestres del claustre i avui buscant pels blogs al que estic subscrita he trobat un enllaç:
http://choulo.wordpress.com/2007/12/10/%c2%bferes-visual-auditivo-o-kinestesico/
Ara tocarà llegir-lo , analitzar-lo i valorar quin és el profit que s’en pot treure.
Felicitació
prova de so
una imatge
dislexia
La dislèxia és una dificultat significativa persistent en la forma escrita del llenguatge, que és independent de qualsevol causa intel·lectual, cultural i emocional i que, per tant, apareix malgrat tenir una intel·ligència adequada, una escolarització convencional i una situació sòcio-cultural dintre de la normalitat.