Coses meves. Jael

BALAGUER, 30 DE NOVEMBRE DE 2007

Hola sóc la Jael i tinc 10 anys. He vingut de Congo (Àfrica). Ara visc a Balaguer. Estudio 5è a l’escola Àngel Guimerà.

M’agrada la meva escola i els meus companys. M’agrada molt d’esports i també m’agrada les activitats que fem a la classe.

M’agrada molt parlar català i també m’agradaria parlar castellà. A la meva classe som 19 alumnes i el professor és diu Benet Gené i tinc una senyoreta que és molt bona que és diu Fani i ens ajuda molt.

A la meva classe fem agrupament de 5è i de 6è i m’agrada molt la llengua català, la llengua castellana també m’agrada molt però a mi m’és una mica difícil parlar. M’agrada com sóc i m’agrada les coses que faig a la classe i a casa.

Els meus pares estan molt contents de mi i jo també estic molt content de les coses que faig.

A la meva classe els professors i les professores està molt i molt content de mi perquè treballo molt i bé. Adéu, fins aviat.

Jael

Hola!

Benvingut/da al bloc de la classe de 5è del CEIP Àngel Guimerà de Balaguer

En aquest bloc pretenem incloure el més significatiu de cada dia del que ens resta de curs 2007-2008