El passat dijous i divendres els nens i les nenes de la classe dels Cargols vam anar de colònies a una casa molt xula que es diu El Pinatar, a Gualba.
Quins dies més divertits hem passat amb els nens i nenes de les classes de les Abelles, Esquirols i Conills.
Dijous vam anar en autocar fins al Pinatar. De seguida vam arribar i vam esmorzar al menjador de la casa. Un cop vam acabar, vam conèixer els nostres monitors que ens farien les activitats i també vam conèixer el follet del Bosc. Després vam anar a les habitacions a instal·lar.lar-nos i desfer les motxilles. Vam col·locar els sacs de dormir, els pijames, els ninos… tot a punt per a l’hora d’anar a dormir. A la tarda vam fer manualitat d’una corona de cargols i ens van pintar la cara de l’animal que vam triar i després vam berenar pa amb xocolata! Com va deixar de ploure, vam fer un passeig pel voltant de la casa i vam veure la petita granja on tenien unes gallines.
Un cop vam sopar, vam fer el joc de nit al voltant de la casa. Vam anar amb les llanternes pel bosc buscant tresors que ens havia deixat el follet del bosc. Un cop acabat el joc, vam fer una mica de discoteca tots junts ballant i saltant amb la música. Com que estàvem tan cansats i cansades, vam anar cap a les habitacions a dormir. Vam posar pijames, vam rentar les dents i cap al llit a descansar. Però no va faltar fer una mica de gresca a l’habitació abans de dormir!! Festa pijama!!. Al final vam dormir i no ens vam despertar a tota la nit. L’endemà ens esperaven més activitats i jocs durant tot el matí.
L’endemà abans d’anar a esmorzar, ens vam rentar la cara, les dents i ens vam pentinar. També vam plegar sacs, recollir la roba i fer les motxilles. Vam esmorzar i els monitors ens van pintar les cares amb maquillatge. Estàvem ben guapos i guapes. Vam anar a fer un passeig fins al poble i al riu a prop de la casa. Vam descobrir un bosc preciós, on vam poder veure la casa del follet del bosc. Un cop acabada la volta, ja vam tornar cap a la casa a dinar. Després de dinar encara vam tenir una estona per jugar abans d’agafar l’autocar per tornar cap a casa.
Quins dies més divertits hem passat tots plegats. Hem compartit un munt d’experiències i jocs amb els nostres companys, mestres i monitors. Hem rigut molt i hem gaudit molt dels dos dies fora de casa.
Si voleu veure les fotos i vídeos d’aquests dos dies, cliqueu a la imatge
LA JÚLIA S’HO HA PASSAT SÚPER!!MOLTES GRÀCIES.