Consell d’Infants

El passat mes de juny l’Ajuntament va aprovar la creació del Consell d’Infants. Aquest serà un “òrgan estable de on els infants podran exercir el seu dret a participar, a expressar les seves idees, reflexions, opinions així com proposar accions concretes per transformar i millorar la ciutat” (Art 2 del Reglament del Consell d’Infants)

Aquest estarà format per dos representants de cada escola de Mataró que s’hi adhereixi, un de cinquè i un de sisè. Desprès de parlar-ne al centre, mestres i infants, ens ha semblat interessant de participar-hi.

Aquest fet comportarà el compromís per part de les Àguiles i les Serps de treballar a classe els temes proposats, per tal que els nostres representants aportin les nostres opinions. Iniciarem doncs un procés d’elecció dels nostres representants que tindrà el següent calendari:

• Del 5 al 10 de novembre: Presentació de candidatures.
• Del 11 al 13 de novembre: Campanya/debat a la classe.
• 13 de novembre: Votacions i proclamació de consellers.

Els consellers escollits assumeixen la responsabilitat de representar els seus companys en el consell i, a nivell pràctic, el compromís de participar en les reunions del Consell a que siguin convocats, alhora que traslladaran les conclusions o propostes de treball a l’aula.

Les reunions del Consell seran sempre fora d’horari escolar (de 17:30 a 19 aproximadament) i les previstes són:

• 17 de novembre, trobada per preparar el consell.
• 20 de novembre, Sessió de constitució del consell.
• 3 reunions de la comissió durant el curs, pendents de determinar la data.

Adjuntem enllaç al reglament, notícia, carta informativa i full per a presentar candidatura.

“Normativa Consell d’Infants de Mataró”

“Notícia Consell d’Infants”

PRESENTACIO DE CANDIDATURA

1411021_Consell_infants_Carta_famílies

Aquest article ha estat publicat en Ciutadania, La classe, Tutoria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Consell d’Infants

1. Jo em presento perqué crec que és molt interessant fer aquest consell d’infants.
    Jo crec que ho puc fer molt bé i us aniré dient molta informació.
    Serà una activitat molt xula de fer i a la vegada aprendrem.
    Si voleu voteu-me!!
    si no voleu,tranquils que no m’enfadaré.
    Gràcies per llegir aquest comentari.
    Mireia.