Segueixo pensant que la llibertat d’expresar el que un vol és necessària. Agraeixo que es puguin compartir amb la resta de companys/es i fer que petits moments com aquests no es perdin i apropin lligams i amistat amb tots aquells que ens envolten.
Primer de tot agrair a tots aquells que ens expliquen coses, ens porten coses i creen coses. Animar-vos a tots a participar i mostrar a la resta les coses que us agraden i us interessen!
Aquesta tarda en Sergi ens ha portat una maleta de pins de personatges Disney. Us deixem el video de l’explicació i les imatges dels diferents apartats de la maleta “pinera”!
Estem treballant el punt. Fent una activitat de decorar una imatge utilitzant la tècnica del puntillisme, la Sara Benavent i la Gemma vam quedar sorpreses del so que s’escoltava a la classe
Per tant, aquest video és més perquè l’escolteu que no pas perquè el mireu.
En Sergi ens ha portat un llibre sobre bolets. Es veu que li agrada molt anar a buscar-ne i com que hem parlat de l’alimentació i de la sortida a les Cinc Sènies ens l’ha portat i ens ha explicat quatre cosetes dels bolets que més l’ agraden.
Els divendres a la tarda segueixent sent els dies estrelles! Són les tardes dels portàtils! No només estem escrivint un conte sinó que a més a més a medi hem començat a treballar una webquest (una altra manera de treballar un tema a través d’Internet. Ja sigui a través de links o seguint preguntes més obertes).
Com que a medi hem començat el tema dels pobles i les ciutats hem iniciat la webquest “Itineraris de la nostra ciutat” de l’Àngels López, mestra que ha estat treballant molts anys amb nosaltres.
Hem fet grups de 3-4 nens i nenes. Han escollit un dels monuments de Mataró, han copiat una petita fixa d’aquest i després han situat en un mapa de la ciutat el monument i l’escola.
A través del mapa hem pogut observar com és la ciutat de Mataró i els seus barris. Al principi va costar saber de què era el mapa, però gràcies a tornar a llegir el títol de la webquest ja ens va quedar clar d’on era el mapa. Coses dels nervis de treballar temes nous!
Aquí us deixem unes imatges de la feina que van fent els noies i les noies!
Felicitats per la feina, les ganes, l’interès i col·laboració amb tots!
Estem “eufòrics” pel gest altruista per part de l’alumnat de 6è!
Volem agrair que s’hagin preparat un resum sobre el més important a tenir en compte a l’hora d’estudiar o preparar un examen. Que millor que ens ho expliquin els propis alumnes que ho estan duent a terme.
Els nens i nenes de 3r i 4t us volem donar les gràcies per aquest gest, per aquest “apadrinament de tècniques d’estudi”!
A plàstica no parem i això és gràcies a la trassa que té l’Anna Soler amb les arts plàstiques.
El més sorprenent de tot és com treballant el mateix el resultat és tant diferent i alhora original. Per treballar la pintura hem doblegat un full DINA3 per la meitat, hem agafat pintura amb un pinzell i hem anat tirant gotetes per la part del full.Un cop acabat, plegavem el full i el dibuix quedava plasmat l’altra banda del full. Un cop sec hem resseguit els punts i els hem unit amb línies per formar dibuixos.
En general els dibuixos de 3rA podríen semblar animals i els de 3rB “constal·lacions”.
Jutgeu vosaltres mateixos!
Felicitar a l’originalitat i la trassa de l’alumnat de 3r!