octubre 2025 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « juny 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Categories
Blogroll
Arxius
A cultura religiosa hem estat treballant l’autoestima i els aspectes positius de cadascú de nosaltres. Cada nen i nena de la classe ha escrit una cosa que li agrada de cadascú dels seus companys i companyes. Després de llegir i analitzar com ens havien valorat cadascú ha triat les dues coses que més li ha agradat i hem gravat aquest vídeo.
)
Ja fa uns dies que a cultura religiosa vam parlar de la convivència entre gent de diferents cultures o grups.
Vam encomanar unes preguntes que havien de formular a la gent que vivia amb ells a casa. A la setmana següent ho vam posar en comú. Aprofitant que a l’àrea de mates havíem treballat els gràfics de barres, en vam fer un amb les respostes que havien donat els familiars de cada un.
Pot semblar molt fàcil el resultat d’aquestes gràfiques, però vam dedicar-hi unes quantes sessions per gestionar l’espai en el full, la separació de quadrets, la polidesa, la cal·ligrafia…
Voleu saber quines són les preguntes, les respostes i els resultats finals? Doncs mireu el següent reportatge amb les gràfiques de cada nen i nena.
Per si ha anat massa ràpid aquí us deixem les preguntes que vam formular:
1. Tothom hauria de practicar la mateixa religió?
2. Tothom hauria de parlar la mateixa llengua?
3. A l’escola s’han d’ensenyar totes les religions?
4. Els creients de cada religió han de viure en grups separats?
5. Et sembla bé que es casin persones de diferents religions?
6. Tothom té dret a buscar feina a altres països?
Cada pregunta té un color diferent. Això ens va ajudar a l’hora de fer la gràfica.
Aquestes sis preguntes podien tenir quatre respostes diferents: sí, no, tant me fa i no ho sé.
El Carnaval s’està acomiadant i nosaltres començarem pel final.
La rua del divendres a la tarda va ser tot un èxit. Hi havia molta gent estranya: Tintins, Catswomen, spidermen and spiderwomen, Hulks, Son Gokus, Zipis i Zapes, pallassos, wonderwomen, barrufetes, zorros, pirates, supermen, superwomen, cowboys, lintermen… i molts altres. No us sembla curiós? Doncs us deixem unes quantes imatges del divendres tarda.
Gaudiu i balleu amb les fotografies i la música!
La xocolata esmorzem de les famílies de sisè
Taller de maquillatge original!
Durant aquestes setmanes un grup d’alumnes de 4tA ha estat fent un treball d’investigació sobre curiositats del nostre planeta i de la gent que hi viu. Voleu escoltar el programa que ens han preparat?
Ja hem acabat la segona ronda dels webspais d’aprenentatge. Els nens i nenes de 4t cada vegada treuen més profit a la seva imaginació i els resultats són més bons. Us deixem amb el resultat de cada webspai:
Espai de cinema:
Nerea Gómez, Mar, Maria, Izan, Marta, Sergi Marini, Bernat i Nizar
Màgia:
Yeray, Mohamed Imlahi i Ismael
Diseny de bijuteria i roba
Les pulseres de la Nermin i la Cristina lopez on PhotoPeach
Nermin i Cristina López
Fotografia:
Projecte fotogràfic: Webspais d’aprenentatge on PhotoPeach
Jiayu, Sara, Iraida, Sheila
Papiroflèxia i cartrò
Webspai de cartró on PhotoPeach
Cristina Gil, Sergi Casas, Paula, Ainhoa i Nerea García
Els alumnes de 4t hem començat un projecte dins l’aula d’anglès conjuntament a amb una escola d’Estònia. La primera activitat, aprofitant el conegut dia del enamorats, no podia ser una altra que fer un intercanvi de postals. Cal dir que a Anglaterra no només es donen postals entre enamorats, si no que també als amics i familiars. Hem hagut d’escollir una foto ben beautiful (bonica), decorar-la al nostre gust i afegir un petit escrit. Els resultats enamoren! Si no jutgeu vosaltres mateixos…
Les dues companyies de teatre de tercer ja han escollit les dues obres a representar a final de curs.
Aquesta setmana anunciarem la notícia mitjançant una petita falca radiofònica. Estigueu atents al bloc, ara més que mai!
Avui hem assistit a la representació de l’obra de teatre, en anglès, “Billy Banjo”.
En ella hem pogut veure que amb poques coses, constància, saber invertir correctament el que tenim i el cooperativisme, podem canviar allò que ens envolta. Estil “Cadena de favores”
Per començar podeu gaudir del preespectacle.
A continuació, la participació dels nostres alumnes a l’espectacle. Que han estat uns quants!