A les hores de tutoria treballem molt l’assamblea i parlem sobre les coses que ens agraden, no ens agraden i ens agradarien de tot allò que envolta el món de l’escola.
Entre d’altres coses també treballem el coneixe’ns tots, sabent les coses que ens agraden i no ens agraden. Així aprenem més coses sobre els nostres comapanys i companyes. Aprofitant tot això a l’àrea de cultura em demanat que escriguin 5 coses bones del nostre proper. Per parelles han dibuixat, cadascú, la seva mà. A continuació se l’han intercanviada i han hagut d’escriure 5 coses positives d’aquest o aquesta.
El resultat ha estat molt positiu, però la visió de les mans encara més.
Poc a poc anem omplint el nostre palp d’informació sobre els nostres companys.
Aquí us deixem unes imatges dels dibuixos de les mans. Ah, per cert, no espereu poder llegir les frases. Haureu de preguntar als nens que us diguin o expliquin quines coses bones han escrit d’ells i elles.